Twee weken voor kerst een sieraden webwinkel openen is nou niet meteen dé manier om een hoge conversie te halen, dus ik zou me nog niet direct veel zorgen maken. Het is in die situatie echt onmogelijk om nu al te concluderen dat er echt wat mis is met de shop zelf.Heb 10 dagen geleden mijn webwinkel opgestart
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Twee weken voor kerst een sieraden webwinkel openen is nou niet meteen dé manier om een hoge conversie te halen, dus ik zou me nog niet direct veel zorgen maken. Het is in die situatie echt onmogelijk om nu al te concluderen dat er echt wat mis is met de shop zelf.Heb 10 dagen geleden mijn webwinkel opgestart
Komend jaar dus eerst even aan vertrouwen werken - beetje social media-kanalen vullen en laten zien dat je al even bestaat en dus niet morgen alweer vertrokken bent - plus een goede dosis doorzettingsvermogen tentoonstellen zou zomaar de ommekeer kunnen betekenen.
Hoi Harry,
Dirkjan heeft natuurlijk helemaal gelijk. Maar ik zie toch wel een aantal dingen, die je misschien zou kunnen verbeteren.
Ik vind je shop een vlakke uitstraling hebben. Het lettertype van de kreet 'webwinkel vol originele, creatieve juwelen!' en ook de tekst daaronder vind ik juist wat goedkoop en niet zo professioneel overkomen. Ik vind je logo ook niet echt geweldig op deze manier. Ik vind de shop niet de uitstraling hebben van: hier koop ik mooie echt zilveren sieraden.
Ik ben het met Electronics eens dat de achtergrond van je foto's niet goed gekozen is. Hoewel het mooi afsteekt tegen de achtergrond van je site, komen de sieraden er niet mooi op uit.
De foto's op de homepage zijn niet helemaal scherp en volgens mij ook niet in verhouding. Dat is jammer.
Qua sieraden valt het me op dat je veel hetzelfde hebt. Niet alleen veel in dezelfde stijl, maar als ik bijvoorbeeld bij de oorbellen kijk, zijn er gewoon heel veel bijna hetzelfde. Daarnaast is de stijl best apart. Waarmee je ook een bijzonder product op de markt zet, maar waardoor de sieraden ook veel kleinere doelgroep hebben.
De foto's van de armbanden zou ik gelijk aanpassen. Ik dacht eerst dat die (wat zijn het?) haarspelden of zo, deel uitmaakten van de armband. Dat is verwarrend en dat is niet goed.
Bij 'verkooppunten' is de tekst in het groen slecht te lezen.
Bij de tekst 'Over ons' staat dat het bedrijf in 2000 is opgericht en dat er sinds 2013 sieraden worden aangeboden. Dat roept bij mij gelijk de vraag op: wat heb je in al die andere jaren dan gedaan? In diezelfde tekst staat dat de slogan is: "Originele juwelen uit creatieve handen". Dat zie ik anders nergens terug.
Verder mag je wel meer informatie bij de sieraden zetten. De maten: hoe groot, hoe lang. Zit er een ornament op, hoe groot is dat dan? Hoe lang valt die ketting? De mensen kunnen het niet in het echt zien, dus je moet zo min mogelijk aan de verbeelding overlaten.
Nog een puntje: als ik kijk bij acties, die ik alleen maar een titel, en wanneer het geplaatst is en wie het geplaatst heeft. Pas als ik klik op 'artikel verder lezen' zie ik de foto met aanbieding. Die moet je natuurlijk gelijk kunnen zien.
Datzelfde geldt voor de rubriek 'reacties'. Daar kijkt geen kip naar op deze manier.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Succes!
Ik mis ook combinaties van sieraden. Bij een ketting wil ik altijd bijpassende oorbellen. Ik vraag mij ook af wat een heel aparte verpakking is. Maak het mogelijk om op ringmaat te zoeken en laat weten hoe men de maat van de ring bepaalt.
Je hebt een mooi product, maar het komt inderdaad niet tot zijn recht door de achtergrond.
Bij de oorbellen zie ik bijvoorbeeld ook geen afmetingen.
Er gaat altijd wel enige tijd overheen, voordat je kopers hebt, want je moet eerst gevonden worden en daar gaat best wel enige tijd overheen. Gebruik deze tijd om je site te optimaliseren.
Heel veel succes toegewenst.
Daarvoor hebben we de zichttermijn!Het nadeel van het kopen van een sieraad online is dat je het niet in het "echt" ziet.
Groeten,
Josée
Blijft voor erg veel branches het 'grote' probleem van eCommerce he... Het niet kunnen voelen en aanraken..Ik vind de sieraden heel erg mooi. Mijn verontschuldiging dat ik de ringmaten links over het hoofd heb gezien. Het nadeel van het kopen van een sieraad online is dat je het niet in het "echt" ziet.
Groeten,
Josée
Ik dacht huh? Dus ging ook maar even shoppen, maar heb zoiets van laat maar! Per gewone post gratis maar niet traceerbaar? 5-10 werkdagen? Waarom zou ik dan nog bestellen?Ik heb een paar oorbellen afgetroggeld, maar nu wil ik bestellen en zie dat ik A) onverzekerd, B)met track en trace en C) verzekerd kan laten versturen...maar ik wil ze voor de Kerst.
Als ik ze dus gratis laat versturen en ze komen niet aan, dan is het waarschijnlijk voor mijn eigen risico. Het bedrijf werkt vanuit Frankrijk en is in België gevestigd, dus geen Nederlandse wetgeving.
Maar ik wil die oorbellen en ik wil mijn man niet op extra onkosten jagen door nog een EUR 9.50 of EUR 13.50 verzendkosten te laten betalen.
Je bedoeld waarschijnlijk een aantal!Ik heb de site opnieuw bekeken en er zijn al de nodige verbeteringen doorgevoerd.