Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag eerlijke mening en tips.

7
Eerlijke mening:
Rommeltje...

net zoals de regels, die je aan je laars lapt, zoals het niet vermelden van BTW nummer en een herroepingsrecht, dat niet deugt.

Vermoedelijk een jong meisje, dat iets wil bijverdienen. Dat blijkt ook uit haar manier van reageren en eerder promoten van haar site.

Re: Graag eerlijke mening en tips.

9
Graag even feedback en niet zo kinderachtig over een bericht wat niet van mij komt.
Als je het eerdere topic en de bijbehorende berichten leest heb je al feedback. Doe er je voordeel mee.

Heeft trouwens niet te maken met kinderachtig, spammen wordt simpelweg niet gewaardeerd.

Re: Graag eerlijke mening en tips.

10
Naast de rare manier van spammen, is de website ook wel het een en ander op aan te merken. Maar de manier van spammen en liegen is wel erg stuitend en irriterend. Lastig om dan nog opbouwende feedback te geven, omdat het 'gunnen' dan ver te zoeken is. Begin eens met eerlijk zijn en sorry zeggen, dan kun je allicht meer en nuttigere tips krijgen.

Sowieso zoals eerder vermeldt voldoet deze niet aan de wettelijke vereisten. Dit gemis maakt ook een onbetrouwbare uitstraling. Bepaalde wettelijke vereisten zijn naast wettelijk vereist namelijk ook onmisbaar om vertrouwen te winnen bij potentiële klanten.

Daarbij, waarom zou ik hier wat kopen? Het komt mij erg generiek over. Waar ligt het onderscheid? Is de shop goedkoper dan anderen? Verzend je sneller dan anderen? Wat doe je anders dan anderen in je branche? Als je hier wel over nagedacht hebt, waarom vertel je dat niet aan de bezoekers van de website?
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Graag eerlijke mening en tips.

11
Je BTW nummer hoort ook vermeld te staan bij je algemene voorwaarden. Herroepingsrecht houdt in dat een klant 14 dagen de tijd heeft om een artikel retour te melden (en geen 3 dagen) en dan eens 14 dagen de tijd heeft om terug te sturen.

Waarom vraag je om advies als je het allemaal zelf zo goed weet? Kritiek is altijd opbouwend!

Re: Graag eerlijke mening en tips.

12
Elektrobert schreef:Je BTW nummer hoort ook vermeld te staan bij je algemene voorwaarden. Herroepingsrecht houdt in dat een klant 14 dagen de tijd heeft om een artikel retour te melden (en geen 3 dagen) en dan eens 14 dagen de tijd heeft om terug te sturen.

Waarom vraag je om advies als je het allemaal zelf zo goed weet? Kritiek is altijd opbouwend!
Mijn btw nummer staat helemaal onderaan de algemene voorwaarden vermeld. Ik waardeer de kritiek en helaas weet ik het allemaal nog niet zo goed. Ook heb ik 3 dagen aangepast naar 14 dagen, dankjewel.
http://www.brinkpinkcosmetics.nl

Re: Graag eerlijke mening en tips.

13
Aylin schreef:Mijn btw nummer staat helemaal onderaan de algemene voorwaarden vermeld. Ik waardeer de kritiek en helaas weet ik het allemaal nog niet zo goed. Ook heb ik 3 dagen aangepast naar 14 dagen, dankjewel.
Hi Aylin,

Ik zou inderdaad zoals hierboven is aangegeven beginnen met een excuus zodat je geschikte informatie terug krijgt. Een IP check is eenvoudig, en ik denk dat verschillende personen niet voor niets reageren..

Er liggen zeker nog verbeteringen op je webwinkel...

Het wijzigen van de 3 dagen ontbinding heb ik nog niet gezien, dat is gewoon nog 3 dagen. Er zit een verschil in de tijd om je product terug te sturen dan het kiezen voor ontbinden van de bestelling.
De termijn waarbinnen de consument mag herroepen verandert van 7 werkdagen naar 14 kalenderdagen. Deze 14 kalenderdagen werd door Thuiswinkel.org al enige tijd aan haar leden opgelegd.
Bron: https://webwinkelrecht.nl/herroepingsre ... ieuwe-wet/

Ik zou zeggen, neem die informatie eens door, kijk eens naar de concurrentie wat hun precies doen op herroepings rechten etc, en wellicht kun je daar wat van leren.

Ik zou de banners op de homepage vervangen met strakke fotografie inplaats van slechte teksten die meer afschrikken dan verkopen. Zorg voor een mooie SEO tekst?

Succes!
Blank Bean - Digital Agency
Fixie fiets kopen? Meer dan 100 fixie fietsen! TheFixedGearShop.com

Re: Graag eerlijke mening en tips.

14
Ah de website zo valt nog mee, gewoon via de pc. Moet je het mobiel zien! Dat is met vele webshops die allemaal van SEOshop afkomen. Mobiel zijn de webshops stuk voor stuk niet om aan te zien. Kleurencombinaties kloppen dan totaal niet meer.
Snap dus niet waarom mensen zoveel geld per maand neerleggen, waarbij mensen gewoon wegrennen bij mobiel gebruik.

Onder contact staan inderdaad alle gegevens, maar waarom geen contactformulier zodat ik wat makkelijker contact op kan nemen? Je e-mailadres valt niet aan te klikken dus kan ik daar niets mee.

Ik moet te veel moeite doen om contact op te nemen per e-mail, waardoor ik zoiets heb van laat maar.

Teveel witruimte in Algemene Voorwaarden. Dit kan beter opgezet worden.

Trouwens wat is dit voor link: brink-pink-cosmetics.webshopapp.com

Daarbij vind ik echt de productomschrijving maar heel weinig. Het ziet eruit alsof het restpartijen zijn die opgekocht zijn. Alles door elkaar. Qua geuren vraag je voor sommige bijna de hoofdprijs en zeg je dat hij normaal €95,- kost en nu €55,- om een voorbeeld te noemen.
Maar of het nou EDT of EDP is? Geen idee. Dus kan ik er ook voor kiezen om €10,- te besparen en 100ml EDT te kopen bij de concurrent.

Geen verzendkosten die zichtbaar zijn. Oh wacht in het winkelmandje kom ik er achter dat je helemaal geen verzendkosten rekent. Een interessante USP, maar nergens kom ik het tegen. Kijk dat maakt jou weer goedkoper dan je concurrent, maar communiceer dit naar klanten!

Oh en de Kneipp Verwenblik? Consumentenprijs is daarvan €9,99 en geen €10,99. Maar ook zoiets overal zit korting op en dan krijg je nog eens extra korting? En dan gratis verzendkosten?
Wil je er nog wel wat aan verdienen?

Wanneer heb ik het binnen, als ik bestel? Is dat volgende dag, over 2 dagen of pas over een maand?

Je hebt ook overal maar bijna 1 product van, ik kom een Rimmel lipstift tegen, een Clarins lipstift, dat zijn 2 totaal tegenovergestelde merken. Rimmel is voor de gemiddelde klant (drogisterij) en Clarins is luxe (parfumerie). Daarnaast wil ik die lipstift niet bestellen, want hoe oud is die lipstift? Waar komt het vandaan? Welke kleur heeft het nu precies? Krijg ik echt het product wat op de foto staat? Waarom staat bij Belissima (Clarins Webshop) €23,00 voor €20,70 en is het bij jou van €23,95 voor €15,-. En jij hebt 125 wel, terwijl bij vele deze niet eens meer te koop is.

Dan schieten er bij mij vragen in mij op en zou ik juist graag willen weten van is de lipstift nog goed, is het echt de laatste?

Online vind ik het alleen nog maar op Marktplaats. Bol.com via een andere parfumerie en het buitenland (Amazon, eBay, buitenlandse parfumerieën). Is het iemands lievelingslipstift? Dan willen ze nog wel eens een risico wagen en de wat oudere producten kopen. Maar soms ook niet en dan is het nu ook de vraag van wil je bekend staan dat je een webshop hebt die alleen maar oude producten verkoopt?

Ga eerst ook maar sorteren op merken, want echt alles staat door elkaar heen. En ga meer inkopen van bepaalde merken. Dat is zo belangrijk in de cosmetica, focus op merken leggen. Niet alleen maar 1 product van dat merk, 1 product van een ander merk, 5 producten van merk C, 3 producten van merk D.

En je verkoopt zelfs Urban Decay? Ik denk niet dat Urban Decay hier blij mee is en het zijn maar 2 producten (meerdere kleuropties, dus zijn er wel meer), maar duidelijk dat het ergens vandaan komt wat niet klopt. Inderdaad zie zelfs al dezelfde foto's op eBay. Dus hoe geloofwaardig is dit? Wie zegt dat ik geen Urban Decay namaak krijg?

Er zijn zoveel webshops in dit soort cosmetica en die hebben het afgelopen 3 tot 6 jaar wel allemaal waargemaakt, dus zou dan ook sneller bij hun iets kopen.

Ik zou maar heel goed nadenken hoe je hiermee verder wilt gaan.