Enquete afstudeeronderzoek nieuwe bezorgmethode

1
Hallo iedereen,

Ik doe voor mijn masteropleiding aan de universiteit van Tilburg een afstudeeronderzoek naar een nieuwe bezorgmethode, namelijk pakketautomaten.
In Polen en Duitsland is dit concept al heel groot en zeer succesvol.

Logistieke dienstverleners en andere partijen zijn bezig om deze dienst ook in Nederland uit te breiden.
DHL is hier sinds het voorjaar al mee bezig en PostNL heeft sinds vorige maand op 9 grote stations pakketautomaten neergezet.

Voor mijn onderzoek heb ik een enquête opgesteld en hiervoor heb ik veel respondenten nodig!
Misschien zouden jullie het leuk vinden om deze enquête in te vullen en mij enorm te helpen met mijn onderzoek.
https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/ ... 4x16GWp6aF

Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwe bezorgmethode vinden en ik wil iedereen die mijn enquête invult heel erg bedanken!

Groetjes Ralph

Re: Enquete afstudeeronderzoek nieuwe bezorgmethode

4
Sorry ik ben na zo'n tien opties afgehaakt. Misschien is het handig om te vermelden dat mensen hier wel echt even een minuut of twintig rustig voor moeten zitten en goed bij zichzelf moeten nagaan wat ze belangrijk vinden aan een box.

Zelf vind ik de bestelling vooral belangrijk en is levertijd, verzendkosten, verpakking of aankomstrisico van ondergeschikt belang. Iets waar ik onbewust rekening mee hou. Ik kan dus niet het verschil noemen tussen iets meer risico, iets minder reistijd, en 25 cent extra kosten... Dat wordt te complex voor me.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.