Weer een nieuwe

1
Hoi allemaal!

Mijn naam is Bert en ik ben een 32 jarige Bredanaar. Ik studeer deeltijd Bedrijfskundige Informatica bij Avans Hogeschool waar ik binnenkort hoop af te studeren.

Van 'huis uit' ben ik webdeveloper (PHP, MySQL etc.) en heb lange tijd (sinds 2001 ongeveer) mijn geld verdiend met een aantal websites die gratis diensten aanboden aan webmasters (inkomsten uit advertenties m.n. Google Adsense). Heb ook een paar jaar bij een internet marketing bureau gewerkt aan webbased software (zowel front- als back-end).

Nu ben ik van plan me te begeven in de webshop wereld en ben er al veel over aan het lezen o.a. op dit forum. Over ongeveer een half jaar zal ik hopelijk de virtuele deuren van mijn eerste shop openen :)

Ik hoop hier veel te leren, leuke contacten op te doen en anderen te helpen!

Groetjes,

Bert

Re: Weer een nieuwe

2
Welkom Bert! Vergeet dan ook de Webwinkel Vakdagen niet? Toch wel aanrader elk jaar in januari. Al is het een goed idee vooraf even het programma te bekijken zodat je niet ondersneeuwt in de drukte en allemaal saaie stands hebt zitten bekijken als je naar huis gaat! Het is soms ietwat overdonderend maar er zijn zeker wel goede presentaties en aanraders qua exploitanten om even te ontmoeten daar!
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.