[poppaa.nl] hebbedingetjes voor klein en groot, feedback?

1
Beste webshopper!

Ons unique selling point moet zijn om de online webwinkel ervaring een positief en vrolijk gevoel mee te geven. Verder moet de uitstraling van de producten eerlijk en duurzaam zijn.

Ik zou heel blij zijn als jullie mij feedback kunnen geven op mijn webshop.
Wat kan beter, wat ontbreekt er, staan er foutieve zaken op, etc?

Natuurlijk hoor ik ook graag wat de pluspunten zijn ;-)
Onze webshop is te bereiken via http://www.poppaa.nl
Hou je niet in, alle feedback is welkom.

Alvast bedankt!
En fijne dagen toegewenst.

Re: [poppaa.nl] hebbedingetjes voor klein en groot, feedback

2
Leuke webshop! Ziet er fris uit! Paar kleine dingen die mij opvallen:

kvk-nummer en/of btw nummer onderaan elke pagina (voor meer vertrouwen)
Welkom eerste link bovenaan, misschien veranderen in home of thuis?
Wat is snelle levering? Iets wat voor jou snel is is voor iemand anders weer langzaam. aantal dagen vermelden!

Voor de rest: Leuke producten! Veel succes!

Joris Tijsen
Foir - industriële lampen Foir - industrie lampen

Re: [poppaa.nl] hebbedingetjes voor klein en groot, feedback

3
Hallo,

Zo op het eerste oog een vrolijke en frisse webshop! Ik krijg alleen een beetje kriebels bij het vogeltje met "Welkom bij.. " - ik ben nog nooit op een website geweest waar ik niet welkom ben? De eerste pagina draagt ook die titel. Die zou ik veranderen in HOME (of iets dergelijks)

Je geeft aan dat je een aantal voordelen hebt - veilig betalen met iDeal etc. Er staan er nu een paar naast elkaar. Ik zou de belangrijkste 4 pakken en die neerzetten bijvoorbeeld:

1. Betaal veilig online met iDeal of PayPal
2. Gratis verzending vanaf €50,00
3. Cadeautje? Wij pakken het graag voor je in
4. Snelle levering (+ de toevoeging van dagen / weken) (bv. voor 17:00 besteld is morgen in huis!)

Ik zie een pagina Freebies, ik persoonlijk moest direct denken aan de tankstations van BP

Edit: Ik zie dat Freebies wel degelijk te maken hebben met het onderwerp! Excuus

Mijn laatste tip! Gebruik je footer. Zet daar meer informatie neer. Bijvoorbeeld contactgegevens en social media (facebook, twitter)

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Veel succes!
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires

Re: [poppaa.nl] hebbedingetjes voor klein en groot, feedback

4
Bedankt voor deze prima feedback!
We gaan er zeker iets mee doen.

Probleem met de levertijd is een beetje dat er veel handgemaakte producten op de site staan die mogelijk 1 tot 2 dagen langere levertijd hebben. Hier zijn we met betrekking tot levertijd nog een beetje mee aan het stoeien. Hebben jullie ideeën hoe we dit zouden kunnen aanpakken?

Nogmaals bedankt!

groeten,
Martijn Hofstede
http://www.poppaa.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.