Voorstellen

1
Hallo,

Ik ben Michael Adams, sinds kort leverancier van enkele webwinkels.
Eigenlijk wou ik een webshop beginnen, maar veel problemen die hier ook zijn te lezen op dit forum kwam ik tegen. Als ik bv een product(met korting nog wel) goedkoop dacht in te kunnen kopen, zag ik na wat onderzoek op vergelijkingssites vaak hetzelfde product voor nog minder dan mijn inkoop prijs?? Zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen....

Enige tijd lees ik al mee op dit forum, dus moet ik me ook maar even voorstellen.
Veel bruikbare tips zijn hier te vinden, dus allemaal: ga zo door.

Met vriendelijke groet,

Michael.

Re: Voorstellen

2
Welkom op het forum, Michael.
Dagelijksoutlet.eu schreef:Als ik bv een product(met korting nog wel) goedkoop dacht in te kunnen kopen, zag ik na wat onderzoek op vergelijkingssites vaak hetzelfde product voor nog minder dan mijn inkoop prijs??
Dat is al jaren schering en inslag, vooral op vergelijkingssites. Omdat 9 van de 10 bezoekers van vergelijkingssites voor de laagste prijs gaan, onderbieden aanbieders elkaar net zo lang totdat helemaal niemand er nog wat aan verdient. Desnoods met verlies, om klanten te winnen, vaak volgens het beginsel dat je toch pas wat aan de 2e en volgende bestelling verdient en je voor de 1e bestelling veel "marketingkosten" hebt.
StoreCore.io