Naam Facebook bedrijvenpagina aanpassen lukt niet

1
Beste ondernemers,

ik ben helemaal klaar met FB. Ik heb speciaal een privé account aangemaakt om een bedrijvenpagina te maken. Dit is gelukt. Nu geef ik aan dat mijn webshop binnenkort online gaat en zie daar dus mijn eigen naam staan. Dit wil ik graag wijzigen, maar na een urenlange zoektocht ben ik er nog niet uit hoe ik dit moet doen. Ik zou eventueel mijn privé pagina kunnen deleten, graag zelfs, maar weet niet hoe.
Iemand die een oplossing heeft?

Alvast bedankt voor de reacties.

Nicky
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Naam Facebook bedrijvenpagina aanpassen lukt niet

6
Als zelfs een computerleek zoals ik met Fb kan omgaan, kan iedereen het.

Als je inderdaad én een privé account hebt aangemaakt én een bedrijvenpagina, dan kun je het oplossen zoals hieronder.

Volgens mij kun je de naam van je bedrijvenpagina wijzigen onder het kopje 'info'. Dat staat in de balk onder het vak waarin je je omslagfoto kunt plaatsen. Je krijgt dan alle pagina informatie. De tweede categorie is 'naam'. Als je op die regel gaat staan krijg je een potloodje met de link 'bewerken'. Daar kun je de naam aanpassen.
Lukt dat helemaal niet, dan kun je de pagina ook weer verwijderen. Dan moet je naar 'instellingen'. Dat zit bovenin, net onder de blauwe facebookbalk. Als je dat aanklikt krijg je een scherm met allerlei instellingen en de onderste is 'pagina verwijderen'.

Re: Naam Facebook bedrijvenpagina aanpassen lukt niet

8
Nu geef ik aan dat mijn webshop binnenkort online gaat en zie daar dus mijn eigen naam staan.
Bedoel je dat je een bericht plaatst en dat die onder je prive naam komt? Dat kun je instellen aan de rechterkant van het plaatsings scherm. Plaatsen als: en dan kiezen voor je bedrijfspaginanaam.
Staat dat er niet kun je dat ergens instellen maar dat kan ik zo snel niet terugvinden. :cry: