Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Anne Terpstra
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 maart 2013
Contacteer:

Graag feedback over mijn webshop damesdingetjes.nl

20 maart 2015

Hallo allemaal,

zouden jullie mij feedback willen geven over mijn webshop damesdingetjes.nl?

Alvast heel erg bedankt,

Groet van Adriana
Damesdingetjes.nl en slaapdingetjes.nl
 
Peterk
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 september 2014
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Re: Graag feedback over mijn webshop damesdingetjes.nl

21 maart 2015

Hoi Adriana

Niet dat ik de wijsheid in pacht heb :roll: maar ik zie wel wat dingetjes.
Het lettertype wat gebruikt wordt in het menu en footer is onleesbaar op me tablet.
Verder is een hotmail email adres ,not done . Waarom je retour op de voorpagina?
Dit waren de eerste dingen die me opvielen.
Peter
 
Anne Terpstra
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 maart 2013
Contacteer:

Re: Graag feedback over mijn webshop damesdingetjes.nl

21 maart 2015

Bedankt PeterK voor de feedback. Ik ga er meteen wat mee doen.
Damesdingetjes.nl en slaapdingetjes.nl
 
stephan93
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 september 2014
Locatie: klaaswaal
Contacteer:

Re: Graag feedback over mijn webshop damesdingetjes.nl

21 maart 2015

Ik denk dat je op je homepage wel wat meer kan toevoegen. Laat bijvoorbeeld al een aantal producten zien en zet plaatjes met links naar je (sub)categorieën. Dit zorgt er al voor dat mensen eerder door zullen klikken naar dat specifieke product en de categorieën. Daarnaast ziet het er ook beter uit.
Ik was echt op zoek naar je in winkelwagen knop. Je kan hem beter oranje maken. Dit zorgt er voor dat hij veel meer op valt wat voor meer conversies zorgt. Daarnaast zorgt oranje over het algemeen sowieso voor de hoogste conversie.
Voeg wat meer tekst toe. Vertel een paar leuke dingen over jouwzelf en het product. Geef redenen waarom ze het moeten kopen. Bijvoorbeeld hier http://www.damesdingetjes.nl/webshop/si ... tting.html in plaats van alleen de afmeting kan je zeggen. Welk materiaal het is waar het leuk bij staat enzovoort.

Ik raad altijd aan minstens 300 woorden te gebruiken per pagina. Dat is ook beter voor google :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Graag feedback over mijn webshop damesdingetjes.nl

21 maart 2015

Even de voorbeeld tekst van hierboven bekeken.
Afmeting uil: 22x18 cm
Dat is al groot om aan de muur te hangen en dat moet dan om je nek?

En op een andere pagina dit vlak onder elkaar voor hetzelfde artikel.
✓ Op voorraad
Omschrijving
Let op: Deze ketting is uitverkocht.
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Graag feedback over mijn webshop damesdingetjes.nl

21 maart 2015

Even de voorbeeld tekst van hierboven bekeken.
Afmeting uil: 22x18 cm
Dat is al groot om aan de muur te hangen en dat moet dan om je nek?
Dit moet duidelijk mm zijn. Op de rest van de website staat het wel steeds correct. Foutje dus.

Hier en daar zijn de sieraden wel heel erg goedkoop. Dat kan ook je nadeel werken (het is zeker troep), niet mijn mening dus maar wat de mensen kunnen denken. En geef meer info over je producten. Welk materiaal is het? Ik mis maten bij een armband met sluiting.

Hier (http://www.damesdingetjes.nl/webshop/si ... dagen.html) heb je het in de titel netjes over zilverkleurig, maar in de tekst over zilver. 'De strass hart' ?? Opletten op je spaties en je spelling. Anders oogt het al heel snel rommelig en wordt het onduidelijk.

Hier heb je een leuke armband: http://www.damesdingetjes.nl/webshop/si ... and-1.html. Maar juist datgene wat ik zou willen zien staat niet op de foto: die magneetsluiting. En er staan geen maten vermeld.

Wat ik me erg afvraag is of de sieraden wel nikkelvrij zijn? Ook gezien de prijzen. Het staat nergens vermeld, maar volgens de wet mag je in Nederland alleen maar lood- en nikkelvrije sieraden verkopen.

Ook bij de tassen mis ik info over het materiaal.

Succes!
 
Anne Terpstra
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 maart 2013
Contacteer:

Re: Graag feedback over mijn webshop damesdingetjes.nl

22 maart 2015

Heel erg bedankt dat jullie de tijd en moeite hebben genomen om mij feedback te geven. Ik heb hier echt wat aan!
Damesdingetjes.nl en slaapdingetjes.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht