Chocoladeverkoper Paul

1
Hallo, ik ben Paul en ik een van de Chocoladeverkopers..

Wij verkopen chocolades in een gedeelde winkel in Nijmegen & willen dit tzt ook via internet gaan doen.

Dit doen we uit praktische overwegingen via Wordpress & Woocommerce - ook omdat ik het erg leuk vind tekstjes te schrijven & nieuwtjes uit te pluizen - zodat ik er mooi een geheel van kan maken.

Daarbij is mijn online ervaring vooral beperkt tot het customizen van CMS systemen, dat heb ik vooral lange tijd terug voor wat eigen websitejes gedaan - onder andere over garagerock. Eerste wat me dan ook na lange afwezigheid opvalt is hoezeer mobiel surfen nu het overgrote deel van de bezoekers oplevert & hoe makkelijk het werken met een 'responsive' template daarvoor is - dat was toentertijd behoorlijk wat ingewikkelder herinner ik me.

Als hobbies heb ik uiteraard chocolade eten, maar ook perenijsjes eet ik het liefst dagelijks. Verder fiets ik erg graag, ook op vakantie - en de chocolades worden ook geheel per fiets gehaald.
Chocolade. Puur, eerlijk & lekker. Chocoladeverkopers.nl

Re: Chocoladeverkoper Paul

2
Zojuist van jou waardevol advies gekregen en misschien heb je wat aan de tips die ik je geef.

Leuk idee en leuke website in ieder geval door het persoonlijke tintje. Wat mij op viel in eerste instantie:

Ontwerp oogt wat eenvoudig en saai, misschien dat je er wat meer kleur of fotos in kan brengen.
Let een beetje op het taalgebruik in de berichten die je stuurt. Vb: Je zegt vaak we etc.

Re: Chocoladeverkoper Paul

3
StrAAt schreef:Zojuist van jou waardevol advies gekregen en misschien heb je wat aan de tips die ik je geef.

Leuk idee en leuke website in ieder geval door het persoonlijke tintje. Wat mij op viel in eerste instantie:

Ontwerp oogt wat eenvoudig en saai, misschien dat je er wat meer kleur of fotos in kan brengen.
Let een beetje op het taalgebruik in de berichten die je stuurt. Vb: Je zegt vaak we etc.
Dank je wel, zeker goede tips!
Chocolade. Puur, eerlijk & lekker. Chocoladeverkopers.nl

Re: Chocoladeverkoper Paul

4
Leuk om ondernemers te zien met een passie voor wat zij verkopen! Ik raad ook aan om de website aan te vullen met foto's. De website gaat over Chocolade, maar er zijn nergens foto's te vinden van de producten. Ik zou er voor zorgen dat de bezoeker met mooie sfeerfoto's al zin in Chocolade krijgt bij een bezoek aan de website.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Chocoladeverkoper Paul

5
hoi mdvmartijn - dankjewel voor de feedback, ook helemaal mee eens - de site roept voorlopig zeker nog geen 'mmmm chocolade' - gevoel op, en mooie chocolade foto's kunnen daar zeker bij helpen.

Dit punt was al een van de eerste aanmerkingen die ik kreeg toen ik wat bezoekers naar feedback vroeg, daarmee stond chocoladefoto's toevoegen zeker al in de planning, maar het is goed te weten dat meer mensen er zo over denken :) Thanks!
Chocolade. Puur, eerlijk & lekker. Chocoladeverkopers.nl