Sieradenwebshop te koop aangeboden incl. aantoonbare cijfers

1
Goedemiddag allen,

Wegens tekort aan tijd (afstuderen en master) bied ik mijn sieradenwebshop te koop aan. Het concept is als volgt: wij bieden modeaccessoires (kettingen, armbanden, ringen, oorbellen, sjaals, horloges, portemonnees, telefoonhoesjes etc.) aan voor €5 of veelvouden van €5. De bedrijfsnaam en tevens domeinnaam is heel breed in de zin dat de webshop veel mogelijkheden heeft tot uitbreiding van het assortiment. Zonnebrillen, tassen of zelfs kleding zou binnen dit concept passen. Alle mogelijkheden dus tot uitbreiding.

Er zijn verschillende blogartikelen over mijn webshop geschreven. Daarnaast heeft de webshop een publicatie gehad in de Cosmopolitan (NL) en de Flair (BE). Dit heeft erg veel nieuwe klanten opgeleverd.

Afbeelding


Afbeelding


Wat krijg je erbij?
- Geheel draaiende website (gebruiksvriendelijk en startklaar) waarvoor geen CSS of HTML kennis nodig is
- E-mail info@.....
- Facebookpagina met +/- 4.215 likers
- Twitterpagina met +/- 1.100 volgers
- Nieuwsbriefabonnees +/- 800
- Voorraad met verkoopwaarde van +/- €4.000
- Opbergboxen
- Cadeauzakjes, verzendenveloppen, stickers en zeil
- Displays voor gebruik op markten
- Leveranciersgegevens
- Verder zijn de hostingkosten (t.w.v. €110) al vooruitbetaald voor een jaar, dus daar heb je voorlopig ook geen kosten aan.

Ik vind de continuïteit van de website erg belangrijk omdat het een mooi, uniek concept is waar veel potentie in zit. Omdat ik deze niet kan waarborgen, ben ik op zoek naar een enthousiast persoon dat wel de nodige tijd en aandacht in de webshop kan steken. Gezien de website helemaal startklaar is (naamsbekendheid, maatwerk website, klantenbestand, social media pagina's, voorraad, markttoebehoren, cadeauverpakkingen, verzendverpakkingen etc.) en je in principe direct aan de slag kunt, zou ik voor het geheel minimaal €1.800 excl. btw willen krijgen.

Heb jij vragen of interesse? Stuur mij dan een bericht. Ik zal je dan aangeven om welke website het gaat en wat de vraagprijs precies is. Ook kan ik je de omzetgegevens en Google Analytics gegevens tonen.