Designking aangenaam, graag feedback en tips

1
Aangenaam Designking, eigenaar van een redelijk grote webshop in serviezen en aanverwanten. zoals me naam al zegt ben ik een ontwerper en met veel technische achtergrond voornamelijk magento. Webshop is dan ook volledig zelf gebouwd.

Momenteel hebben we veel last van grote concurrenten zoals bijenkorf, vtwonen, coolblue, fonq en wehkamp. We weten ze organisch in google voor te blijven maar hun naamsbekendheid snoept toch klanten weg. We moeten ons onderscheiden door ze merk beleving te geven bij ons.

Graag wil ik de domeinnaam hier niet vermelden wegens eventuele google resultaten dus even via een tinyurl: http://tinyurl.com/obdecu6

Graag ontvang ik tips voor onze webshop!

Re: Designking aangenaam, graag feedback en tips

3
Bedankt voor je reactie, het is geen ultimo theme. Er zit wel een theme achter maar die is van a tot z verbouwd.

De zwarte balkjes zijn juist gemaakt om de tekst beter leesbaar te maken. In eerste instantie wilde we ghost buttons maken maar met de diversiteit van afbeeldingen hebben we het zo gedaan. Tekst onder de foto's vonden we zo basis.

Winkelwagen button hebben we inmiddels toegevoegd op categorie pagina
Peterk schreef:Welkom

Ik zie een standaard ultimo layout die wat druk op me overkomt.
Wat mij persoonlijk stoort zijn de zwarte balkjes met soms slecht leesbare tekst.
Verder kan ik geen product direct in de winkelwagen doen vanaf een categorie pagina.
Maar moet ik eerst helemaal naar het product toe. Dit zal wel een bewuste keuze zijn.
Verder een leuke site.
Peter
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Designking aangenaam, graag feedback en tips

8
Bedankt voor de tips!

Bedoel je met de slider a/b testen, met welke slider je als eerste zet of experimenten wel of geen slider?


Verder heb ik zelf te indruk dat ik misschien geprobeerd heb alles te mooi te maken en de commerciële/webshop look momenteel een beetje mist?