Ervaring pakketdienstnl , of andere pakketdienst gezocht

1
Hallo beste leden,

Ik ben op zoek naar een pakketdienst die langere pakketten tegen een voordelig tarief kan versturen/ eventueel ophalen maar is niet perse nodig.

Ik heb al verschillende offertes gekregen met de prijs rond de 10.- terwijl alles wat ik nu verstuur is 1.50 lang en dat doe ik gewoon via dpd particulier voor 6,25 in de btw.. echter is de lengte te lang en krijg ik nadat het een lange tijd goed is gegaan nu wel commentaar.


Nu kwam ik uit bij pakketdienstnl maar ik kan maar weinig ervaringen vinden, ik ben hier sowieso niet hier om reclame te maken.. dus mocht iemand een ervaring willen delen dan kan dat ook in een pb.

zo scherp als de prijs voor dpd particulier ben ik hem nog niet tegen gekomen op pakketdienstnl na dan nu. ik heb me aangemeld en ga het ook zeker proberen maar hoor graag de ervaringen!

Alvast bedankt

Re: Ervaring pakketdienstnl , of andere pakketdienst gezocht

2
Heb even wat offertes aangevraagd, en ik kan nu ook verzenden via pakketdienstnl.nl . het gekke is bij de parcelshop van dpd betaal je particulier 6,25 in de btw.. zakelijk komen ze het bij je ophalen voor 9,70 ..

Ze verdienen meer aan mij omdat ik meer dan 50 pakketten verstuur per maand, en dan is de prijs hoger??

Nu heb ik me aangemeld bij pakketdienstnl.nl.. en daar komt dezelfde DPD voor 5,99 in de btw het ophalen... waarbij ik mijn pakketten van 1.50m gewoon kan verzenden..

Vind het erg vreemd dat dpd het nu komt ophalen voor 5.99 in de btw inplaats 9,70 maar dan wel via via een ander..

Maar goed we zijn geholpen:)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.