Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
robertoheckers
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 april 2013
Locatie: Sittard
Contacteer:

SendCloud voor iedereen die GEK wordt van PostNL

15 mei 2015

Hallo allemaal!

Als je een webwinkel hebt dan heb je vat wel al eens iets verzonden via het PostNL Backend systeem. De kans is zelfs groot dat je elk pakketje en verzendlabel moet maken en aanmelden via dit systeem.

Wordt jij ook helemaal gek van PostNL? Het eindeloos irriterende backend systeem dat een kind vaan 3 nog beter kan indelen, de prijzen die veel te duur zijn en staffels die nergens over gaan?

Dan heb ik een tip voor je! Ik ben sinds enkele weken overgestapt naar http://www.sendcloud.nl

Je kunt hier pakketten aanmelden voor PostNL, DHL en B-Post (voor België). Zelf maak ik enkel gebruik van PostNL. Het systeem is goddelijk simpel! Je hoeft enkel de naam, postcode en huisnummer in te vullen, opslaan in adressenboek (eenmalig) aanvinken, als je het email adres hebt ook invullen en Track & trace code meezenden aanvinken.

En klaar! Geen gezeur met nieuwe schermen die open springen, 10 pagina's voordat je eindelijk je zending hebt aangemeld en 100 pop-up's in de tussentijd die je voortdurend moet toestaan. Letterlijk in enkele seconden je zending doen, en optie hebben tot het invoeren van lijsten voor bluk zendingen.

Daarnaast combineert SendCloud.nl de zendingen van al hun klanten om zo een betere prijs te krijgen van PostNL, DHL en B-Post. Hierdoor kun je met kleinere aantallen al een betere prijs krijgen bij SendClound.nl

Zeker een aanrader dus!
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: SendCloud voor iedereen die GEK wordt van PostNL

17 mei 2015

Nou dat jij verkoopt zeg...
 
Jeroen__
Berichten: 317
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: SendCloud voor iedereen die GEK wordt van PostNL

18 mei 2015

MyParcel is ook een goed alternatief.
 
Francois
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2015

Re: SendCloud voor iedereen die GEK wordt van PostNL

18 mei 2015

@ Roberto...

Off toppic, maar het volgende.
Ik heb je webwinkel bekeken, maar 1 ding valt mij heel erg op.

Je doet je voorkomen als een groothandel/wholesaler, maar je hebt ongeveer 12 dagen nodig om de boel te verzenden???

Laat me raden, als ik bij je bestel krijg ik het product zeker direct uit China?
Dropshipping heet dat en de douane kosten krijg ik er dan gratis bij... ;-)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht