Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
AJ91
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2015
Contacteer:

SEO op Mijnwebwinkel.nl

25 mei 2015

Beste gebruikers van Webwinkelforum,

Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik mijn SEO niet goed kan uitvoeren.
Zelf heb ik een webwinkel op Mijnwebwinkel.nl en heb ik geprobeerd om zo veel mogelijk keywords in de webwinkel te verwerken. Verder is er erg veel concurrentie in mijn markt (smarthphone opladers en kabels).

Op Mijnwebwinkel.nl heb je wel promotie credits, maar deze hebben ook niet erg veel nut aangezien je hiermee maar op 1 site gepromoot wordt en niet op google.
Al met al vind ik Mijnwebwinkel.nl erg beperkt, aangezien je ook geen codes kunt implementeren voor SEO.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zou mij kunnen vertellen hoe ik beter vindbaar zou kunnen worden op google?
Voor al uw samsung, iphone en htc opladers en kabels: http://www.leukeladers.nl
Goedkope opladers in alle kleuren, zonder verzendkosten en BTW!
 
stephan93
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 september 2014
Locatie: klaaswaal
Contacteer:

Re: SEO op Mijnwebwinkel.nl

25 mei 2015

Beste gebruikers van Webwinkelforum,

Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik mijn SEO niet goed kan uitvoeren.
Zelf heb ik een webwinkel op Mijnwebwinkel.nl en heb ik geprobeerd om zo veel mogelijk keywords in de webwinkel te verwerken. Verder is er erg veel concurrentie in mijn markt (smarthphone opladers en kabels).

Op Mijnwebwinkel.nl heb je wel promotie credits, maar deze hebben ook niet erg veel nut aangezien je hiermee maar op 1 site gepromoot wordt en niet op google.
Al met al vind ik Mijnwebwinkel.nl erg beperkt, aangezien je ook geen codes kunt implementeren voor SEO.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zou mij kunnen vertellen hoe ik beter vindbaar zou kunnen worden op google?
Gaat het om je site http://www.leukeladers.nl/?
Ik heb er even naar gekeken en ik denk dat de reden niet echt bij mijnwebwinkel ligt.
Ik ben het er mee eens dat mijnwebwinkel niet het beste is om je webshop in te hebben, zeker omdat het inderdaad heel beperkt is.

Een klant van ons heeft ook een webshop bij mijnwebwinkel en die wordt gewoon goed gevonden in google. Steeds beter ook.

Wat ik zie is dat je echt heel erg weinig tekst gebruikt. Je zit eigenlijk constant onder de 100 woorden, gebruikt ook steeds ongeveer hetzelfde tekstje waardoor google dubbele content ziet.

Zorg er in ieder geval voor dat je volledig unieke teksten hebt op iedere pagina. En ik raad altijd aan om minstens 300 woorden te hebben op een pagina. Liever zelfs meer.

Als je geen teksten hebt weet google ook niet waar je site over gaat en gaan ze je ook niet hoog zetten in hun zoekmachine.

Als je die teksten hebt moet je ook nog intern gaan linken, het liefst met een linktekst van het woord waarop je wilt ranken.

Ik wil je hier best mee helpen verder. Stuur me even een privé berichtje.