Re: Graag eerlijke feedback!

2
Persoonlijk vind ik
  • * je oranje USP teveel van het goede (te veel en te opvallend) 24/7 contacteren tja ik neem aan dat je niet continu aan de telefoon zit dus 24/7 mailtjes sturen is niet echt 24/7.
  • * Als dit alleen webwinkel is dan vind ik de USP tekst 'kom passen en testen' ook minder fraai
  • * De grijze achtergrond zou ik wat zachter maken en waarom een achtergrond en niet alles niet gewoon full page?
  • * Vind het allemaal ook wat te grijs en nietszeggend.
  • * Mogelijk kan je met oranje wat accenten aanbrengen waardoor alles wat levendiger/opvallender word
  • * Als je meer bezoekers wilt krijgen zou ik voor 100% Vlaams gaan en dus zeker geen lappen Engelse teksten gebruiken

Tja werk aan de (web)winkel zou ik zo zeggen 8)
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.

Re: Graag eerlijke feedback!

3
Redelijk nette site. Ziet er keurig en goed verzorgt uit.

Als ik toch wat puntjes moet noemen dan zou ik even goed kijken naar:
- Ik zou de site full-screen maken i.p.v. alles in een kader te plaatsen. Dat oogt wat ouderwets.
- De site schaalt niet goed op kleinere schermen (de helft van je scherm is dan niet meer zichtbaar).
- Verzenden jullie alleen in Belgie, of ook bijvoorbeeld naar Nederland? Dat kan ik zo snel niet vinden.

Succes met jullie site!

Re: Graag eerlijke feedback!

4
Bedankt voor jullie feedback, zeker en vast nuttig!
We verzenden zowel naar België als naar Nederland (dit zie je als je verzendmethode selecteert bij afrekenen).
Wel moeten we dit ook op de pagina 'Verzending' aanvullen.

Meer tips, altijd welkom!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.