Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
elekyo
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Zakelijke rekening + iDeal

30 augustus 2015

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag. Hopelijk zijn hier mensen aanwezig die mij van verdere informatie kunnen voorzien.

Ik run al een tijdje een webshop. Nu de omzet stijgt heb ik me laten inschrijven bij de KvK.

Nu wil ik een zakelijke rekening openen om daar vervolgens iDeal betalingen op te gaan ontvangen. Het zal gaan om 100-200 betalingontvangsten per maand.

Ik moet dus een zakelijkerekening openen waarbij de bank ondersteunt dat ik iDeal betalingen ontvang. Verder wil ik iDeal laten lopen via een extren bedrijf zoals vb Sisow, Mollie, PayPro aangezien mij dit goedkoper lijkt.

Waar moet ik op letten en kan iemand mij een bank + PSP aanbevelen?

Alvast heel erg bedankt.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Zakelijke rekening + iDeal

30 augustus 2015

ING heeft een leuke startersregeling. Mijn zoon heeft ook een rekening geopend bij ING.

https://www.ing.nl/zakelijk/starters/ba ... index.html

Voor de IDEAL betalingen maken wij hier gebruik van Sisow.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Zakelijke rekening + iDeal

30 augustus 2015

Ik moet dus een zakelijkerekening openen waarbij de bank ondersteunt dat ik iDeal betalingen ontvang.

Nee, dat hoeft niet. Je kunt iDEAL-betalingen onderbrengen bij een payment service provider (PSP); deze maakt je tegoed aansluitend automatisch of wanneer je zelf aangeeft over naar je bankrekening.

Wel heb je inderdaad voor iDEAL een zakelijke bankrekening nodig, alleen hoef je die bank niet de iDEAL-transacties te laten afhandelen.
 
Jurre Lammertse
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 maart 2015
Contacteer:

Re: Zakelijke rekening + iDeal

03 september 2015

ING heeft inderdaad leuke startersacties. De combinatie Pay.nl & ING werkt perfect bij mij.
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht