Verkoop webwinkel in gift & accessoires.

1
Bij deze bied ik mijn webwinkel te koop aan.
Het gaat om een webwinkel die ooit gestart is als sieradenwebshop.
Omdat het om een uniek concept gaat, is er ook een gift afdeling geïntroduceerd.
Deze webwinkel biedt ruime mogelijkheden in verschillende branches.

Bij de overname zit een Facebook pagina met 4500 volgers, een twitteraccount, Instagram account en een nieuwsbrief bereik van 800 abonnees.
Bij de overname kan de huidige voorraad overgenomen worden. Dit is voor een verkoopwaarde van plus minus 4000 euro.
Daarnaast zal ik een uitgebreide werkbeschrijving maken voor beginnende ondernemers.

Ik zet mijn webwinkel te koop wegens tijdgebrek. Ik ga aan mijn master beginnen en heb helaas geen tijd voldoende meer.
Bij interesse, neem even contact op!

Vriendelijke groet,
Ylka Kolken

Re: Verkoop webwinkel in gift & accessoires.

3
ylkakolken schreef:Bij deze bied ik mijn webwinkel te koop aan.
Het gaat om een webwinkel die ooit gestart is als sieradenwebshop.
Omdat het om een uniek concept gaat, is er ook een gift afdeling geïntroduceerd.
Deze webwinkel biedt ruime mogelijkheden in verschillende branches.

Bij de overname zit een Facebook pagina met 4500 volgers, een twitteraccount, Instagram account en een nieuwsbrief bereik van 800 abonnees.
Bij de overname kan de huidige voorraad overgenomen worden. Dit is voor een verkoopwaarde van plus minus 4000 euro.
Daarnaast zal ik een uitgebreide werkbeschrijving maken voor beginnende ondernemers.

Ik zet mijn webwinkel te koop wegens tijdgebrek. Ik ga aan mijn master beginnen en heb helaas geen tijd voldoende meer.
Bij interesse, neem even contact op!

Vriendelijke groet,
Ylka Kolken
Hoelang is het bedrijf al bezig en wat voor marges zitten erop? Hoe verkoop je: via Adwords, mond-tot-mond of veel aan SEO gedaan?
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.