Zadenwinkel te koop

1
Pepers kweken, pikant eten en exotisch koken zijn in volle opmars in de lage landen, evenals moestuinieren in het algemeen. Unieke peper-, paprika- en groentezaden vind je daarom aan voordelige prijzen bij Peperzadenwinkel.be.
 
Ik zet mijn webwinkel Peperzadenwinkel.be te koop, welke per direct overgenomen kan worden. Voor een periode van vijf jaar heb ik met veel liefde en aandacht deze webwinkel opgebouwd. Toch heb ik het werk altijd moeten combineren met een tweede baan en natuurlijk het gezinsleven. Voor mij is het runnen van deze webshop daarom nu niet meer haalbaar. Ik zou deze webshop met potentie daarom uit handen willen geven aan iemand die wel de aandacht en de zorg kan geven die het verdient.
Deze webwinkel is een ideale optie voor iemand die graag zelfstandig een degelijke bijverdienste wilt genereren, maar niet vanaf nul willen beginnen!
 
Mijn webshop is voorzien van SEO geoptimaliseerde pagina’s en 300+ SEO geoptimaliseerde artikelen. Op veel termen zijn wij met zoekresultaten en afbeeldingen binnen Google op pagina 1 te vinden, zoals ‘peperzaden’. ‘paprikazaden’, ‘groentezaden’) Hier komen ook verreweg de meeste klanten op binnen.
Daarnaast heeft Peperzadenwinkel 1238 likes op Facebook en een honderdtal volgers op Twitter.
 
Hier volgen mijn omzetcijfers van de afgelopen jaren:
2016 (t/m juli): € 2731.05
2015: € 4834.00
2014: € 4094.45
2013: € 5093.38
Peperzadenwinkel heeft een host met alles erop en eraan en een eenvoudige back-end opzet van de webshop waardoor artikels toevoegen, website design, SEO optimalisatie, ... een fluitje van een cent is. En dit voor maar 24.95 euro per maand.
Betaalmethoden zijn onder andere PayPal, iDeal, bankoverschrijving, Bancontact / MisterCash, SOFORT Banking. Uitbreiden met andere betaalmethoden is eenvoudig te realiseren.
In het systeem kan werkelijk alles aan de website op eenvoudige wijze aangepast worden.
 
Door de laagdrempelige prijzen krijgen wij ook regelmatig grotere orders binnen waarbij wij fungeren als groothandel voor buitenlandse websites.
 
Kortom, zoek jij een interessante webshop waarbij je een leuk en stabiel inkomen kan opbouwen? En wil je niet helemaal van onderaf beginnen? Dan is Peperzadenwinkel een hele goede optie.
Ik vraag voor deze webwinkel 4000 euro. Dit is een mooi bedrag omdat deze investering met gemak binnen een jaar terugverdiend kan worden. De volledige voorraad zaden (+100 000, waaronder zeer zeldzame) evenals zaden-telmachine, verpakkingsmaterialen, ... zijn eveneens te koop aan zeer goedkope groothandelsprijzen zodat je direct met de webshop van start kan.
Daarnaast blijven alle SEO gerichte content gewoon bestaan, waardoor de omzetwaarde eigenlijk alleen maar kan toenemen.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet!
 
Met vriendelijke groet,
Guy Smets
Peperzadenwinkel.be