Verkeerde retour zending
Geplaatst: 06 maart 2019
Hallo,
Enkele weken geleden heb ik een order ontvangen van een klant met als betaal methode Achteraf via Klarna.
Deze klant besloot om enkele artikelen retour te zenden waar ik mee akkoord ging.
Dagen gingen voorbij en uiteindelijk kreeg ik een printscreen met de track n tracé van het postorderbedrijf, echter was de code niet gelinkt aan ons adres.
Het pakket is dus spoorloos!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Klarna kan ik morgen pas bereiken want tja.. als mevrouw een retour melding gaat maken mag ik nog gaan betalen ook terwijl er niets retour is gekomen bij mij.
Zij geeft aan het juiste adres te hebben vermeld en dat het bij het koeriersbedrijf verkeerd moet zijn gegaan.
Iemand ervaring met een zulk soort situatie?
Alvast bedankt
Kenji
Enkele weken geleden heb ik een order ontvangen van een klant met als betaal methode Achteraf via Klarna.
Deze klant besloot om enkele artikelen retour te zenden waar ik mee akkoord ging.
Dagen gingen voorbij en uiteindelijk kreeg ik een printscreen met de track n tracé van het postorderbedrijf, echter was de code niet gelinkt aan ons adres.
Het pakket is dus spoorloos!
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Klarna kan ik morgen pas bereiken want tja.. als mevrouw een retour melding gaat maken mag ik nog gaan betalen ook terwijl er niets retour is gekomen bij mij.
Zij geeft aan het juiste adres te hebben vermeld en dat het bij het koeriersbedrijf verkeerd moet zijn gegaan.
Iemand ervaring met een zulk soort situatie?
Alvast bedankt
Kenji