Toys Company te koop, online speelgoed webwinkel

1
Toys Company een online speelgoed webwinkel.

Actief sinds maart 2010, gedeactiveerd sinds december 2010 ivm nieuwe ambities.
Mogelijkheden voor dropshipping of eigen voorraad.

Compleet incl ideal betalingsysteem.
De shop is vanaf mobiel te beheren.

http://www.toyscompany.nl
http://www.toyscompany.eu

Prijsindicatie: € 4.000,-

Opbouw prijsindicatie >>
>> Handelsnaam + Logo + domeinnamen = € 2.000,-
>> Webdesign + webwinkel = € 2.000,-

Summier verkoopmemorandum aanwezig en op aanvraag verkrijgbaar.
Info, vragen, opmerkingen mail naar: info@beoriginal.nl

Re: Toys Company te koop, online speelgoed webwinkel

2
Geen bezoekers? Verkopen?
Mogelijkheden voor dropshipping of eigen voorraad.
Ik neem dus aan dat je de adressen van de dropshipleveranciers erbij krijgt en dat daar al goede afspraken mee zijn??

Het is een heel mooie site zo op het gezicht. Ik hoop dat jullie nieuwe ambities het langer uithouden dan die jullie voor deze webshop/onderneming hadden.

Re: Toys Company te koop, online speelgoed webwinkel

3
Verkoper schreef:Geen bezoekers? Verkopen?
Mogelijkheden voor dropshipping of eigen voorraad.
Ik neem dus aan dat je de adressen van de dropshipleveranciers erbij krijgt en dat daar al goede afspraken mee zijn??

Het is een heel mooie site zo op het gezicht. Ik hoop dat jullie nieuwe ambities het langer uithouden dan die jullie voor deze webshop/onderneming hadden.
Wel bezoekers en verkopen, maar niet het beoogd hoeveelheid cq doelstelling en dat is een qwestie van een goede marketing strategie en factor "speelgoed beleving". Ik ben zelf technisch aangelegt, heb het concept zelf bedacht, de bouw van de webwinkel ook zelf gedaan. Dat is ook waar mijn nieuwe ambities liggen, eigenlijk het verlengde van Toys Company.
Voor een speelgoed webwinkel moet je echt de interesse hebben om de laatste ontwikkelingen bij te houden op gebied van speelgoed, speelgoedbeurzen bezoeken, de laatste trens bij houden enz... Ik hou me liever bezig met, webdesign, sql, php, koppelingen, scripting, netwerken enz...

Ik heb daarom mijn ambities tijdig weten bijstellen en ben een nieuwe koers ingeslagen, denk dat dat ook een sterke punt is van een goede ondernemer,.. evalueren en waar nodig tijdig bijstellen.

Toys Company is een goed concept, met een goede internationale handelsnaam en voor een breed publiek te gebruiken. Met de dopship-methode heb je relatief een lage investerings risico. Geen bedref aan goederen, geen verloop aan trens, geen omkijken aan inpakken en versturen, logistiek, geen eigen opslag/magazijn, geen magazijn beheer, enz... De dropshippers adressen komen inderdaad met de overname mee. Daarnaast kun je een kleine voorraad makkelijk in je eigen garage opslaan of een kleine magazijn huren. Op deze manier kun je klein beginnen en langzaam uitbouwen (ik heb nog wat interessante concepten voor verder fysieke uitbouw, fysieke vernieuwende speelgoed winkels).
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.