www.kralen-webwinkel.nl Graag feedback+tips!

1
Sinds een aantal weken staat mijn website online. Ik heb een webwinkel in kralen gestart omdat ik vond dat de hobby, het maken van sieraden, leuk moet blijven en vooral niet onnodig duur moet zijn. Hierin onderscheid ik mij van andere kralenwebwinkels. Ik verkoop ook per stuk goedkoop terwijl andere webshops dit vaak pas aanbieden als de klant een groter aantal kralen koopt. De markt van het kralen en sieraden maken wordt steeds groter maar er zijn al veel andere aanbieders. Ik lees op dit moment erg veel over het promoten van je website, meta tags etc. Hier probeer ik zoveel mogelijk op in te spelen. Ik wil zó graag op pagina 1 van google komen te staan omdat ik het onnodig vind dat mensen teveel betalen. Daarnaast levert mij dat natuurlijk een klein bedrag op waar ik mijn kosten van kan betalen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn website vinden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.kralen-webwinkel.nl Graag feedback+tips!

6
Lott13, aangezien je pas net online bent. Lijkt mij dat je een andere shopnaam inclusief domein moet bedenken... Op 1 streepje na heb je dus precies dezelfde naam als je concurrent, dat is niet handig.

Ik kwam hier nu net pas achter dat ik net bij je concurrent zat te kijken omdat ik de shopnaam had gekopieerd uit de topictitel hier en had geplakt in Google. Ik klikte op de eerste naam en dat blijkt dus niet jouw shop te zijn. Omdat de link die Peter nu net hierboven heeft geplaatst dus een hele andere shop is. Dat ene streepje hé...

Re: www.kralen-webwinkel.nl Graag feedback+tips!

7
PeterPastoor schreef:
Als u een klant bij ons aanbrengt en deze plaatsT bij kralen-webwinkel.nl een bestelling
Die 20% kortingsactie...ben je niet bang voor 'fraudeurs'? Dat mensen onder een andere naam dingen gaan bestellen en zo telkens die 2% extra scoren? Mjah ok je krijgt de inkomsten dan wel maar niet aan meer klanten.
Bedankt voor je bericht. Ook al krijg ik maar 80% binnen, dan nog heb ik een ruime winstmarge. Ik ben blij dat ik dan klanten heb binnen gekregen. Daarnaast kan ik verifieren met emailadres en postadres aangezien eigenlijk alle pakketjes op de post gaan. Het kan dan zijn dat mensen naar de buren sturen bijvoorbeeld. Ik heb wel een minimum bestedingsbedrag genomen van 15 euro zodat ik zeker weet dat ik genoeg overhoud.

Re: www.kralen-webwinkel.nl Graag feedback+tips!

8
Meesleepbeest schreef:Lott13, aangezien je pas net online bent. Lijkt mij dat je een andere shopnaam inclusief domein moet bedenken... Op 1 streepje na heb je dus precies dezelfde naam als je concurrent, dat is niet handig.

Ik kwam hier nu net pas achter dat ik net bij je concurrent zat te kijken omdat ik de shopnaam had gekopieerd uit de topictitel hier en had geplakt in Google. Ik klikte op de eerste naam en dat blijkt dus niet jouw shop te zijn. Omdat de link die Peter nu net hierboven heeft geplaatst dus een hele andere shop is. Dat ene streepje hé...
Ik ben het met je eens. Ik heb er zeker over zitten nadenken maar vind de concurrerende website dusdanig duur etc. dat ik er makkelijk mee kan concurreren. Wat ook opvalt binnen de kralenbranche is dat heel veel gelijksoortige website namen voorkomen. Hiermee zeg ik niet dat het een goede website naam is maar indien je meerdere domeinnamen opent met de naam "de kralenwebwinkel met een streepje" waar je dus steeds een - tussen plaatst zou het misschien weer wel kunnen? de domeinnaam kralen-webshop is namelijk ook van mij.

De echt goede namen zijn al vergeven maar als u ideeen heeft dan hoor ik dit graag!

Re: www.kralen-webwinkel.nl Graag feedback+tips!

10
Persoonlijk zou ik het menu omdraaien. Dus eerst je producten en daarna pas dingen als contact en algemene voorwaarden.
Zo heb je de producten eerst staan, zodat je meteen in het eerste wat je ziet de producten ziet staan.

De eerste zin staat
Kralen-webwinkel.nl verkoopt kwalitatieve kralen en toebehoren tegen scherpe prijzen.
Welke kwaliteit laat je hier in het midden. Kwalitatief zegt namelijk nog niets over goed of slecht ;-)

Of de 20% kortingsactie een goede is kun je over twisten. Ik vind hem niet heel duidelijk en de manier om deze af te wikkelen is erg omslachtig denk ik, dus of dat nuttig is...
Maar er staan bij de tekst nog wel wat fouten.


Tot wel 20% korting per klant verdienen?
Een primeur op het gebied van kralen en sieraden maken: een kortingsschema bij het werven van nieuwe klanten. De korting geldt op alle kralen en benodigdheden, gereedschap voor het maken van sieraden en de reeds afgewerkte sieraden. Het werkt als volgt: (dubbel? hierna start je met "Hoe werkt het?"

Hoe werkt het?
Als u spatie teveel een klant bij ons aanbrengt en deze plaatst bij kralen-webwinkel.nl een bestelling, dan krijgt u 5% korting over het totaalbedrag van de factuur. Bij elke (volgende?) nieuwe klant die u aanbrengt, komt daar nog eens 2% korting overheen tot een maximum korting van wel 20%!* Deze actie geldt voor elke klant die nieuwe klanten aanbrengt. Zo kan elke nieuwe aangebrachte klant (zelf) ook sparen tot 20% korting.

Schrijf bij opmerkingen dat u een kortingscode wilt. U krijgt dan van ons een kortingscode per email opgestuurd. Op het moment dat iemand uw naam vermeld bij het bestellen van producten (in het vak opmerkingen), krijgt de nieuwe klant bij de volgende bestelling 5% korting. Uw korting wordt bij de volgende geplaatste bestelling 7%.


Het onderstreepte deel snap ik niet. Ik geef iemand de site door, die bestelt en vult mijn naam in en die krijgt dan (nieuwe klant) de korting?

Denk dat het dus ook niet helder beschreven staat.


Qua uitstraling op zich prima. Kleuren passen bij elkaar, Tekst is prima leesbaar, hoewel dat misschien met zwart op donkerpaars niet voor iedereen geldt.

hopelijk heb je hier iets aan. :D

Discussie over webwinkelnaam is al aangekaart, dus daar ga ik me lekker niet mee bemoeien.

Concurrent heeft wel een storing volgens de site, maar bestelproces loopt niet gewoon. Ben alleen voor de betaling gestopt ;-)
vr. gr. Bart en Ruby