Re: payment service provider

31
joelphil schreef:
RicardoV schreef:Het enige verschil is zoals hiervoor genoemd, dat de naam van de PSP vermeld staat i.p.v. jouw naam.

Voorbeeld:
leverancier ING Bank inzake Sisow B.V.
Dat kun je aanpassen in je Profiel hoor :wink:
Nou in dat geval is er dus helemaal geen verschil ;)
Tenzij de klant een account moet aanmaken.

Re: payment service provider

32
Ah dat is wel fijn! Bedankt voor jullie reactie..

Ik heb de Rabobank gebeld over die nieuwe betalingsdienst. Daar wordt ik vandaag over teruggebeld. Maar die naam vond ik het grootste nadeel (dus niet) om naar een PSP te gaan. De rabo rekent namelijk voor elke bijschrijving geld. Terwijl via PSP kun je in een keer een bedrag over boeken waardoor dat in kosten scheelt, alhoewel je daar bij Sisow wel een bedrag voor betaalt. Maar ja elke cent is er eentje toch :wink:
http://www.dierbewust.nl

Re: payment service provider

33
MauriceF schreef:Terwijl via PSP kun je in een keer een bedrag over boeken waardoor dat in kosten scheelt, alhoewel je daar bij Sisow wel een bedrag voor betaalt.
Dat hangt van de PSP af. Bijvoorbeeld TargetPay schrijft ons volledige tegoed automatisch elke maandag bij op een zakelijke rekening. Daarvoor betalen we alleen 44 cent per iDEAL-transactie, verder niets.

Re: payment service provider

34
De rabo rekent namelijk voor elke bijschrijving geld
Als starter is dit de eerste 1 of 2 jaar geheel gratis. Je betaalt dan niets voor overboekingen e.d. bijschrijvingen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.