2
Je link werkt niet.. mensen dit systeem is echt waardeloos, heb er twee jaar mee gewerkt, had een horlogeshop maar de omzetten en mogelijkheden bleven tegenvallen.. heb er veel tijd ingestoken zonder resulataat, gelukkig nu alles verkocht :D

3
cassie schreef:Je link werkt niet.. mensen dit systeem is echt waardeloos, heb er twee jaar mee gewerkt, had een horlogeshop maar de omzetten en mogelijkheden bleven tegenvallen.. heb er veel tijd ingestoken zonder resulataat, gelukkig nu alles verkocht :D
Bij mij werkt de link wel, ben het echter niet met je eens. Ik zelf ben gebruiker van mijn webwinkel 4.5 en tot alle tevredenheid.
Tuurlijk zijn er altijd wensen die je anders zou willen maar ja dat hou je.

Liam

4
cassie schreef:Je link werkt niet.. mensen dit systeem is echt waardeloos, heb er twee jaar mee gewerkt, had een horlogeshop maar de omzetten en mogelijkheden bleven tegenvallen.. heb er veel tijd ingestoken zonder resulataat, gelukkig nu alles verkocht :D
Was de winkelsoftware verkeerd? Ben je overgestapt op andere software waarmee de omzetten niet tegen vielen? Dan horen we graag welke keuze je hebt gemaakt.

Of viel het opstarten van een webwinkel je in het algemeen tegen en heb je alles verkocht en ben je gestopt met online ondernemen? In dat geval vraag ik me af hoezeer dit de schuld is geweest van het software pakket. Ik ken ook zeer goede reacties van mensen van Mijn Webwinkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

webwinkel versus easyshopmaker

5
Hallo,

Ik heb een vraag over mijn webwinkel 5.
Ik gebruikte al jaren easyshopmaker pro, met succes.
Ik heb mijn laptop helemaal opnieuw geinstalleerd en wilde na de nodige back ups easyshopmaker weer installeren.
Hier zit nu dus het probleem, omdat easyshopmaker niet meer bestaat kan ik de licentie niet opnieuw instaleren omdat dit online wordt geverifieerd.
Ik wist dat easy ermee was gestopt maar ging er vanuit dat de software die ik heb aangeschaft nog wel zou werken.

Easy werkte met insert tags systeem dat ik gebruikte om in mijn eigen html editor de productlijsten toe te voegen.
Nou is eigenlijk mijn vraag hoe dit in mijn webwinkel 5 werkt.
Ik kon op de site nl niet echt informatie vinden hierover.
Omdat ik easy dus niet opnieuw kan installeren, zal ik de bestaande productlijsten dus niet kunnen kopieren.
Ik wil dus graag weten of ik de pagina's die ik heb gemaakt kan behouden en dan ipv easy hier opnieuw producten in kan voeren dmv mijnwebwinkel 5

Alleen dit zal al ontzettend veel werk zijn, maar dan kan ik mijn bestaande html en looks van de site behouden.

Alvast bedankt !
Groetjes Cindy

6
Mijn Webwinkel van LogiVert maakt een volledige website/webwinkel aan. Het werkt dus niet met inserts.
In het programma zijn heel wat standaard templates/lay-outs opgenomen. Deze zijn allemaal "open" en kunnen dus volledig aangepast worden door een persoon met een basis kennis van HTML en CSS.

Met vriendelijke groet.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één

mww 5 pro aangeschaft

9
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels mijn webwinkel 5 pro aangeschaft.
En raad dit iedereen aan die tegen hetzelfde probleem met easyshopmaker aan loopt.
Doordat easyshopmaker niet meer bestaat is het nl niet meer mogelijk om de software opnieuw te installeren bij bijv aankoop nieuwe pc/laptop of opnieuw installeren van je pc/laptop.
Ik ben nu nog druk bezig met het aanpassen van de layout naar mijn wensen en dat gaat super!
Het pakket is ook vele malen uitgebreider en moderner dan easyshopmaker.
Ook het forum van logivert werkt perfect.
Kortom ik ben heel tevreden en blij dat ik nu mijn webshop kan vernieuwen.

Groetjes Cindy.