[mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

1
Wat vinden jullie van mijn winkel.
Ik weet het product is redelijk onbekend maar mensen die in de materie zitten zoeken er wel op.

Ik heb redelijk veel bezoekers maar geen kopers hoe kan dit
ik verkoop al veeeeel goedkoper dan de andere edelstenen remedie shop´s.

misschien kunnen jullie zegen hoe dat kan.
dit is mijn winkel.http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies/
groetjes edelsteen
Vriendelijke groet edelsteenhttp://www.edelstenenremedies.nl/
http://chakrakristaltherapie.weebly.com/

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

4
Plaats wat foto's van edelstenen op je home page + een mooie header.
Nu kom je op een homepage met alleen tekst en je weet niet direct wat en waar iets te koop is (heb moeten zoeken naar de shop met edelstenen.

geef ook aan hoe groot de stenen zijn.
Want dikwijls hoe goedkoper de prijs des te kleiner de steen. (dat gaan de klanten denken)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

5
Een klant gaat er van uit dat een betrouwbare webwinkel alles op orde heeft.
Zo'n lange url kan dus overkomen als een webwinkel die morgen al weer off line kan zijn.
En ik dus mooi naar mijn bestelling kan fluiten.
Ik kan ook niet bellen er staan niet genoeg bedrijfs gegevens, en ook geen vermelding van inschrijving bij kvk en of btw nummer.
Sorry maar bij mij komt dat niet serieus over.

En dan kunnen die artikelen nog zo goedkoop zijn, maar als ze niet bezorgt worden is iedere cent te duur. Ik wil als klant zeker zijn dat ik bij een betrouwbare webwinkel koop.

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

7
Het komt inderdaad allemaal wat onprofessioneel over. Als ik de website open krijg ik allen maar tekst, het lijkt niet echt op een webwinkel. Verder vindt ik het heel erg blauw. En je moet ook maar weten dat je op Remedies moet klikken om de producten te zien (duurde even voor ik dat doorhad). Verder zijn de producten goed omschreven. Contactgegevens zijn er inderdaad maar weinig en ik zie een script staan op deze webpagina en dan alleen in de scripttaal (volgens mij kun je geen code gebruiken bij mijnwebwinkel).

En dan nog even een kleinigheid: er staat een spelfout in de laatste zin van de eerste alinea (instument i.p.v. instrument)
Begin met backlinks vanuit zelfgeschreven (EN) artikelen op HubPages

Promoot uw webwinkel met zelfgeschreven artikelen (NL)! Meld u dan gratis HIER aan!

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

8
Eerste wat me opvalt is de gigantisch uitgerekte header??? Plaatje is niet duidelijk te zien.

Daarnaast zie ik vooral 2 bijna lege pagina's met een link naar je andere site, waarom is dat? Is het niet slimmer alles op 1 site te zetten?

Persoonlijk vind ik cursieve én onderstreepte letters in het menu iets teveel van het goede en daaronder zijn ook nog 4 lijnen zichtbaar zonder doel, volgens mij.

Veel info ontbreekt nog, en de site ziet er heel standaard uit qua layout, kun je het lettertype, kleur etc. niet aanpassen in de gratis versie? Zo niet dan zou ik toch de prof versie nemen, om de site er veel professioneler uit te laten zien.

:)

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

9
Ik kan maar niet begrijpen waar mensen aan beginnen als er dit soort webwinkels opduiken. Als je het al een webwinkel mag noemen?

1. Geen eigen domeinnaam
2. Mobiel nummer en Gmail emailadres op contact pagina.
3. Lelijk ontwerp met uitgerekte header en een achtergrond die echt totaal niet staat.

En de rest maar dat heeft toch al geen nut meer. Als klant was ik al lang weggegaan van deze shop.

En dan begrijpt men niet dat er niets verkocht wordt. Als je op deze manier een webwinkel start dan kan je het net zo goed helemaal niet doen. Of je pakt het serieus/professioneel aan of je gaat je spullen op ebay of marktplaats verkopen. Dan heb je meer kans op verkopen dan in een dergelijke webwinkel.

Als je er wat van wil maken zou ik je aanraden de zaken toch wat professioneler aan te pakken door een betaald pakket (of opensource, maar daar is kennis voor nodig) te nemen en een eigen domeinnaam te kopen. Een tweede tip is een ontwerper zoeken om de site opnieuw vorm te geven.

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

11
Ik heb dus helemaal geen kaas gegeten van computers vandaar dat het een standaart lay-out is
ik heb mij aangemeld op professional van de site waar ik mijn webwinkel gemaakt heb en de domeinnaam komt er aan.

een 06 nummer om dat ik geen andere telefoon heb.
wat is er mis met Gmail.

Verder als ik bij andere edelstenen remedies winkels kijk is die mijn mij best mooi.
de header is idd niet zo maar ik heb dus geen idee hoe ik een mooie kan maken.

ik heb ook deze site nog wat vinden jullie dan daar van.

http://chakrakristaltherapie.weebly.com/index.html
Vriendelijke groet edelsteenhttp://www.edelstenenremedies.nl/
http://chakrakristaltherapie.weebly.com/

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

14
trefwoorden boven in ????? ik zie die niet.

hoe vinden jullie het nu?

Ik heb dus nu een domeinnaam en idd een e.mail er bij.
Ben nu in gevecht om dat mooie e.mail adres ook op de site te krijgen raar maar gaat niet.
Ik ga morgen bellen mij mijnwinkel om te zien of hun er uitkunnen komen.

Woensdag naar de KVK en dan kan ik een bedrijfsrekening openen bij de bank en mensen met ideal laten betalen,IK vind dat iig prettiger als ik zelf online koop.

Met het kvk nummer kan ik ook goedkoper inkopen en nog wat rêverierende artikelen er bij doen.
wat vinden jullie
Ik zelf dacht aan trommelstenen en kettingen en of armbanden.

Dat heb ik in de praktijk ook voor de cliënten hangen.

groet edelsteen
Vriendelijke groet edelsteenhttp://www.edelstenenremedies.nl/
http://chakrakristaltherapie.weebly.com/

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

19
Het woord Algemenevoorwaarden hoort niet aan elkaar ;)

Het logo van het keurmerk is inderdaad niet aanklikbaar en ik kan mij niet voorstellen dat je al goedgekeurd bent helaas. Je kan je wel aangemeld hebben maar dat betekent niet meteen dat je goedgekeurd bent. Daar krijg je eerst bericht van met, als je goedgekeurd bent, een link naar je persoonlijke pagina waar je dan naartoe kan linken. Je bent nog niet ingeschreven bij kvk dus goedgekeurd kan je sowieso nog niet zijn.

Verder vind ik persoonlijk de site en layout nog niet mooi.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

21
Wat mij opvalt is dat er geen kopje is met : veelgestelde vragen? Hoe kan ik betalen, hoe lang duurt het voor mijn bestelling verzonden is. Wat doen jullie met mijn gegevens?
Even in de huid kruipen van je klant en de meest simpele vragen opschrijven. Je moet het de klant zo makkelijk mogelijk maken, anders rennen ze weg.

Verder net als eerder gezegd: ik mis een startpagina, homepage. Je komt nu direct binnen bij de producten. Persoonlijk vind ik het fijn om verwelkomt te worden en direct eventuele aanbiedingen of acties te zien. Ook sluit ik me aan bij de niet prettige uitstraling, foto's en kleuren die je gebruikt.

Hopelijk kun je hier iets mee.

MVG Ilona.

Re: [mijnwebwinkel.nl/winkel/edelstenenremedies] Feedback?

22
Je rekent voor rembours maar € 7,50. Wij gebruiken het zelf niet omdat we een andere achteraf betaal methode hebben maar naar mijn weten kost dit bij TNT ongeveer 15 euro. Je rekent jezelf dus echt tekort hiermee. stel ik bestel 1 steen voor nog geen 5 euro en ik kies voor rembours, dan moet er geld bij vanaf jou.

[edelstenenremedies.nl] Mijn webwinkeltje maakt geen winst

23
Ik weet niet hoe lang er voor staat voor dat je ongeveer winst gaat maken maar ik ben nu 2 maanden live en heb ja wel 5 klanten gehad.

Ik ben er elkedag mee aan het werk om de winkel bekend te maken, het is natuurlijk wel zo dat wat ik verkoop niet erg populair is.

Mijn vraag moet ik opgeven of doorgaan.
ik heb er ondertussen best veel geld ingestoken vind ik dan.
Ik laat google reclame voor mij maken die loopt ook goed op de zoekworden.
ik zorg er voor dat ik op verschillende fora sta zo dat de zoekmachines mij kunnen vinden daar is ook nix mis mee en als je op de zoekwoorden zoekt vind je mijn winkel makelijk.

Dus is alles wel in orde en komt het door de impopulariteit van het product of doe ik iets fout.

de winkel is http://www.edelstenenremedies.nl

Ps winst hoeft niet, quite zou al heel leuk zijn.

Re: Mijn webwinkeltje maakt geen winst

24
FLUORITE -Fluoriet remedie is een krachtig hulpmiddel bij genezing van infecties en stoornissen. Het is goed voor de tanden, cellen, botten en repareert DNA schade.Dit kristal herstelt de huid en slijmvliezen, vooral in het ademhalingkanaal en geneest zweren en wonden. Het is weldadig bij verkoudheid en griep. Fluoriet verlicht artritis, reumatiek en letsel aan de ruggengraat. Het is effectief bij gebitbehandeling en om het libido te verbeteren.helpt zeer goed bij het opnemen van de leerstof een goede kameraad bij het studeren.

Aventurijn remedie bevordert positieve gevoelens en kalmte en helpt emotionele pijn op een zachte doeltreffende manier te laten verdwijnen. Aventurijn neemt jeugdtrauma`s weg

Citrien remedie is een zonnige en verwarmende steen. De steen bevordert zelfvertrouwen, zelfrespect, individualiteit, extraversie en stimuleert zelfverwezelijking. Het geeft energie, levensvreugde en moed en helpt zo depressies, angsten en fobieën en zelfdestructief gedrag te overwinnen.
Wellicht ligt het aan het assortiment wat je aanbiedt. Klinkt misschien erg onaardig, maar het ligt wat mij betreft dicht bij kwakzalverij. Zie een paar voorbeelden hierboven. De hele site staat hier vol mee. Bovendien staan er erg veel taalfouten in de tekst.
Ik gun iedereen succes met zijn/haar winkel, maar dit vind ik te ver gaan.
http://www.glazensieraad.nl

Re: Mijn webwinkeltje maakt geen winst

25
Oke dank je wel idd taalfouten kan ik wat aan doen jij bent de eerste die het opvalt en aan mij verteld dan je wel daar voor.

Maar buiten de remedies om zijn er ook nog andere producten in de winkel te koop hoor.
en of je nu in de genezende kracht van de stenen geloof of niet daar vraag ik natuurlijk niet naar.

de Bach remedie is bijna het zelfde al de edelstenen remedies en daar weet nu iedereen wat het is dit moet nog komen.

verder kun je in bijna iedere new age winkel deze producten vinden.

maar ik heb ondertussen ook al gelezen dat het wat meer tijd nodig heeft.

Re: [edelstenenremedies.nl] Mijn webwinkeltje maakt geen win

28
De steen schreef:het is natuurlijk wel zo dat wat ik verkoop niet erg populair is.
Daar noem je het zelf al. De mensen die dit kopen moeten overtuigd worden door een verkoper denk ik. Zelf zou ik zoiets echt nooit kopen. Al eerder gezegd maar wat mij betreft komt dit wel heel erg dicht in de buurt van oplichting. En dan met name de wat minder slimme of goedgelovige mensen.

Waarom ben je hier eigenlijk mee begonnen?