hoi allemaal, ik heb wel eens een webwinkel gebouwd met 'mijnwinkel' voor iemand anders, maar nu heb ik er een gebouwd op basis van Wordpress, voor mezelf.
http://www.FairTradeWinkelen.nl
Ik wil heel graag horen wat jullie er van vinden. Ik heb deze webwinkel voor 'erbij' maar ik wil wel dat 'ie gaat lopen natuurlijk!
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Monique
Re: voor het eerst een webwinkel voor mezelf gebouwd....
2Hallo Monique,
Op de contact pagina zou je meer info neer kunnen zetten over je bedrijf zodat het meer vertrouwen geeft voor de consumenten.
Waar ben je gevestigd, bereikbaar, ingeschreven bij kvk etc..
Op de contact pagina zou je meer info neer kunnen zetten over je bedrijf zodat het meer vertrouwen geeft voor de consumenten.
3Wat tevens verplicht is.kostenko schreef:Hallo Monique,
Maar ben onder de indruk als het voor het eerst is! Ziet er goed uit. Lekker fris en duidelijk!
Enig puntje wat ik kan vinden is dat ik de winkelwagen niet echt duidelijk vind.
4Aan de rechterkant staat de winkelwagen en daar staat ook verdeeld over twee regels.
leeg uw
winkelwagentje
Ik wilde de winkelwagen bekijken en klikte op winkelwagentje. Dus was alles weer weg....
Zou dat daar weghalen en alleen bij afrekenen een mogelijkheid bieden om items te verwijderen.
leeg uw
winkelwagentje
Ik wilde de winkelwagen bekijken en klikte op winkelwagentje. Dus was alles weer weg....
Zou dat daar weghalen en alleen bij afrekenen een mogelijkheid bieden om items te verwijderen.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Dit is idd zeer verwarrend. Het lijkt erop dat je op winkelwagentje klikt maar he haalt dan alles weg.
Echt aanpassen
Echt aanpassen
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
6lol ik deed precies hetzelfdePaulG schreef:Aan de rechterkant staat de winkelwagen en daar staat ook verdeeld over twee regels.
leeg uw
winkelwagentje
Re: [FairTradeWinkelen.nl] voor het eerst een webwinkel..
7Wat een mooie, sympathieke site.
Prachtige header, vriendelijke, duidelijke teksten.
Het assortiment is nog wat beperkt, maar ik neem aan dat dit nog uitgebreid gaat worden?
Bij de sjaals zie ik 2x dezelfde afbeelding, maar verschillende prijzen.
Ik zou inderdaad wat meer gegevens vermelden als KvK, telefonische bereikbaarheid etc.
Wil
Prachtige header, vriendelijke, duidelijke teksten.
Het assortiment is nog wat beperkt, maar ik neem aan dat dit nog uitgebreid gaat worden?
Bij de sjaals zie ik 2x dezelfde afbeelding, maar verschillende prijzen.
Ik zou inderdaad wat meer gegevens vermelden als KvK, telefonische bereikbaarheid etc.
Wil
Re: [FairTradeWinkelen.nl] voor het eerst een webwinkel..
8Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle serieuze reacties!!Ik ga direct iets doen aan 'leeg uw winkelwagentje en de KvK info!
Nogmaals, hartelijk dank! (ook voor de complimenten)
Nogmaals, hartelijk dank! (ook voor de complimenten)