Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

20 april 2011

http://player.omroep.nl/?aflID=12405882 ... light=true

Beetje doorspoelen. Gaat over een fietsenwebwinkel. Brr hij lapt erg veel regels aan zijn laars.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

20 april 2011

Ik ben benieuwd hoeveel % minder hij gaat verkopen de eerst komende maanden.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

20 april 2011

Ook negatieve publiciteit is publiciteit.

Iemand die een erotiek shop had die verkocht een goedje om je libido te verhogen of voor een harde jan, zoiets. Mensen kregen er klachten als geïrriteerde huid etc. van. Toen kwam hij ook in zo'n soort programma. Wat denk je? In plaats van dat men het niet meer kocht was de dag na de uitzending het goedje compleet uitverkocht. Hij had nog nooit zo'n top omzet gehad.

Hoe gek ook, ook zulke publiciteit kan dus positief werken op de omzet van de ondernemer

In elk geval, deze malafide shop mag van mij direct dicht.
 
Ruudd
Berichten: 211
Lid geworden op: 13 januari 2011
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

20 april 2011

En ook stug volhouden: In onze normale winkel doen wij het zo, dus in de webwinkel gaat het ook zo. Klaar. Had de aflevering op TV gezien, zat me een beetje op te vreten op de bank. Vooral dat nonchalante gedrag en de bewering dat klanten nooit problemen ondervinden met de gang van zaken.

Ohja, Tros Radar kan ook wel een goed programma zijn. Een warme douche zou je toch wel willen hebben of niet Peter?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

20 april 2011

Ik zat laatst te kijken naar tros radar. Toen ging het toevallig ook over een webwinkel. Schminkwebwinkel of iets dergelijks. Toen ik uit nieuwsgierigheid op die site ging kijken naderhand kwam een melding dat de server limieten waren bereikt. Het was door de uitzending van tros radar dus zo druk geworden op de webshop dat alle resources direct op waren. Daarmee zie je dus wat een impact dat programma kan hebben.
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

05 mei 2011

Toch heb ik altijd een dubbel gevoel bij dit programma, en zeker bij het forum.

Mensen die echt de regels aan de laars lappen mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen. Zeker die malafide webwinkels die ons een slechte naam geven.

Maar, toch heb ik een enkele keer wel eens een aflevering gezien waarvan ik de kant van 'de ondernemer' ook wel kon begrijpen en vind ik het soms een beetje tendentieus. En op dat forum kan ook iedereen maar roepen wat ie wil.
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

06 mei 2011

De verkoper is een praatjesmaker en rare vent, alleen daarom zou ik daar niet kopen.
(Ja weet ik, dat kan je niet zien door de pc :D )

Deze mensen brengen de ondernemers die het wel goed doen in een slecht daglicht.
 
Vekto.nl
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 februari 2011

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

07 mei 2011

Mensen die denken dat negatieve publiciteit een positief effect geeft kunnen helemaal gelijk hebben. Dit noem ik korte termijn visie. Even wat extra omzet de eerste paar maanden maar met zo'n instelling wordt je nooit groot. Ik zou niet lekker kunnen slapen als ik mijn klanten een oor aan naai. Eerlijkheid duurt niet alleen het langst maar is ook nog eens het moeilijkst. Mensen worden vaak door geld geprikkeld om dingen te doen die gewoon niet kunnen en dat weten ze zelf ook. Doe gewoon normaal en je klanten blijven.
 
Kallista
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 juni 2011

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

04 juli 2011

Toch heb ik altijd een dubbel gevoel bij dit programma, en zeker bij het forum.

Mensen die echt de regels aan de laars lappen mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen. Zeker die malafide webwinkels die ons een slechte naam geven.

Maar, toch heb ik een enkele keer wel eens een aflevering gezien waarvan ik de kant van 'de ondernemer' ook wel kon begrijpen en vind ik het soms een beetje tendentieus. En op dat forum kan ook iedereen maar roepen wat ie wil.
Het programma is goed hoor! Heb er zelf eens een warme douche uitgedeeld aan een bedrijf dat kruiken leverde die ik nodig had voor m'n baby ;) Helemaal toppie!
 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

04 juli 2011

Naast dat je genoemd word in het programma sta je ook vermeld op hun website die niet verkeerd scoort in Google. Die negatieve reclame blijft je dus achtervolgen.
 
jlthkoch
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 augustus 2011
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

25 augustus 2011

Het forum is nog slechter dan het programma zelf!

De moderatie van het forum van Tros Radar is al jaren zeer slecht, tot grote ergernis van de vaste gebruikers.

De Tros neemt het eigen forum niet serieus genoeg om de moderatie goed ter hand te (laten) nemen en men is er al vaak op gewezen maar het interesseert ze NIETS.

Dit stuk is waarschijnlijk verwijderd “gewoon omdat het kan”……. De moderator had gewoon zin om het te verwijderen en daar heb je op het Tros radar-forum geen goede reden voor nodig. Uitleg geven doet men niet.

Wie maakt hen wat als de werkgever Tros er geen energie in wil steken?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

25 augustus 2011

Je antwoord voegt niets toe aan het onderwerp. Wat heb jij precies te maken met webwinkels? Of kom je hier gewoon even klagen over een compleet ander forum?
 
jlthkoch
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 augustus 2011
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

25 augustus 2011

Je antwoord voegt niets toe aan het onderwerp. Wat heb jij precies te maken met webwinkels? Of kom je hier gewoon even klagen over een compleet ander forum?
Zo'n compleet ander forum is het niet, zie het onderwerp Tros Radar. Wat voegt jouw reactie toe?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

26 augustus 2011

Dit is een forum over/door webwinkels en webwinkeliers, zie ook de naam webwinkelforum.nl. Dat er toevallig een webwinkel in Tros Radar komt en dat hier over gediscussieerd wordt over dat het niet handig is om met je webwinkel in dat programma komt, wilt niet zeggen dat derden in dit topic kunnen klagen over hoe dat forum bestuurd wordt. Ik neem aan dat ik je bij deze voldoende geïnformeerd hebt.
 
jlthkoch
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 augustus 2011
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

26 augustus 2011

Zie topic. Webwinkels komen vaak aan bod in dit forum en hebben ook last van de slechte moderatie. Ik hoop dat ik het voldoende heb uitgelegd.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

26 augustus 2011

Zie topic. Webwinkels komen vaak aan bod in dit forum en hebben ook last van de slechte moderatie. Ik hoop dat ik het voldoende heb uitgelegd.
Ik zou op dat forum gaan klagen en niet hier!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
jlthkoch
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 augustus 2011
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

26 augustus 2011

Zie topic. Webwinkels komen vaak aan bod in dit forum en hebben ook last van de slechte moderatie. Ik hoop dat ik het voldoende heb uitgelegd.
Ik zou op dat forum gaan klagen en niet hier!

Bedankt voor de suggestie, maar kritiek op de moderatie is bij de Tros niet toegestaan en levert een permanente ban op.

Daarnaast was het, gezien het topic, ook een mooie plek om te klagen!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

26 augustus 2011

Maar daar laten wij ons helaas niet voor gebruiken.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Tros Radar: Een programma waar je nooit in wil

26 augustus 2011

niet? :shock: :shock: :shock: :shock:
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht