Webwinkel voor schilderijen

1
Hallo,

Ik ben onlangs een webwinkel begonnen waar ik handgeschilderde canvas schilderijen verkoop tegen een niet als te hoge prijs. Mijn bedoeling is niet om de ''prijsknaller'' uit te stralen, maar wil een degelijke indruk maken. De site heet nu Decorated.nl, wat slaat op decoratie maar ook op rated. Wat vinden jullie hiervan? Of hebben jullie nog alternatieven?
Alvast bedankt!
100% Handgeschilderde canvas schilderijen
http://www.decorated.nl

Re: Webwinkel voor schilderijen

2
Ten eerste; je link werkt niet, even aanpassen.

1e indruk van de site; mooi, overzichtelijk, duidelijke foto's. Wat ik ook een goeie vind: je kan kiezen voor een eenmalige aankoop, en dus geen registratie in je winkelwagen.

Dan zomaar even een aantal punten:

- geen algemene voorwaarden
- geen KVK of btw nummer op de site.
- Hoe lang duurt de levering?
- Hoe wordt mijn schilderij verzonden?
- kan ik het ruilen als ik het niet mooi vind en hoe gaat dit in z'n werk?
- Hoe kan ik betalen?
- wat ik persoonlijk heel irritant vindt bij het product; deel met twitter/hyves enz. Maakt een hele drukke indruk en staat niet professioneel. Terwijl de rest van de site site wel heeft.
- geen contactpagina, waar je snel even een berichtje kan zenden.

Dit lijkt me voorlopig even genoeg info, maar qua uitstraling ben je op de goede weg.

Re: Webwinkel voor schilderijen

3
Zijn deze schilderijen 100% handgeschilderd, of is het met de techniek van eerst een afbeelding erop drukken en dan pas een laag bijschilderen met de hand?


Ik zou de detailfoto's ook groter maken en het watermerk-achtergrond ondoorzichtig maken.

Re: Webwinkel voor schilderijen

4
Ilonajoy schreef:Ten eerste; je link werkt niet, even aanpassen.

1e indruk van de site; mooi, overzichtelijk, duidelijke foto's. Wat ik ook een goeie vind: je kan kiezen voor een eenmalige aankoop, en dus geen registratie in je winkelwagen.

Dan zomaar even een aantal punten:

- geen algemene voorwaarden
- geen KVK of btw nummer op de site.
- Hoe lang duurt de levering?
- Hoe wordt mijn schilderij verzonden?
- kan ik het ruilen als ik het niet mooi vind en hoe gaat dit in z'n werk?
- Hoe kan ik betalen?
- wat ik persoonlijk heel irritant vindt bij het product; deel met twitter/hyves enz. Maakt een hele drukke indruk en staat niet professioneel. Terwijl de rest van de site site wel heeft.
- geen contactpagina, waar je snel even een berichtje kan zenden.

Dit lijkt me voorlopig even genoeg info, maar qua uitstraling ben je op de goede weg.
Even nog ter aanvulling over je vraag over de naam:
Deze heeft veel kans op tikfouten, verkeerde spelling enz.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel voor schilderijen

5
Bedankt Ilona! Hier kan ik wat mee. We zijn inderdaad nog met een aantal dingen bezig, zoals algemene voorwaarden en andere informatie.
@ Veke; De schilderijen zijn echt handgeschilderd. Onder het kopje ''schilderkunst'' bij een artikel kun je achtergrondinformatie vinden.
100% Handgeschilderde canvas schilderijen
http://www.decorated.nl

Re: Webwinkel voor schilderijen

6
Tis een idee om twee woorden samen te voegen, echter krijg je daarmee wel een woord wat op zichzelf al een woord is, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling... Niemand die ook maar een beetje het Engels beheerst zal het als deco - rated lezen, maar gewoon als het woord wat het is, decorated. Rated op zichzelf staand heeft ook niet echt een waarde in deze.