www.zigzagshop.nl - Een Wereld vol Elektronica

1
Beste leden en bezoekers

Ik ben 1 maand geleden begonnen met mijn website. Heb niet veel ervaaring mee, dis is mijn eerste webwinkel.
Uiterlijk heb ik zelf gemaakt, maar webshop wordt bij een extern bedrijf gehuurt.

Waarom heb ik gekozen voor elektronica, omdat ik in de ICT zit en daar kan ik goed support geven.
Kijk naar mijn website en zeg aub eerlijk wat niet klopt, wat moet verandert worden of wat bij kan, alles is welkom.

http://www.zigzagshop.nl - Een Wereld vol Elektronica

Re: www.zigzagshop.nl - Een Wereld vol Elektronica

2
Je algemene voorwaarden zijn bruut gezegd een lachertje. Ik neem aan dat je geen logeerpartijtjes voor je klanten hebt? Wel zo netjes om de niet toepasselijke troep eruit te halen.

Je algemene voorwaarden zeggen die te zijn van leden van de Thuiswinkel organistie, niet zo netjes als je daar niet bij aangesloten bent. Je voert het logo niet en je staat niet in hun leden bestand.

Engelse productinfo's, vertalen dus.
Zeer gebrekkige omschrijvingen/technische info bij veel producten.
Geen adres vermelding
Veel categorieën met weinig producten
Categorieën niet gelijk, enkelvoud/meervoud
Inspiratieloze productteksten, knip en plak werk

Onder computers staan alleen monitoren, staan dus in een verkeerde categorie.

Ik neem aan dat je via dropshipping werkt? Nergens staan levertijden vermeld, maar lijkt me sterk dat je alles op voorraad hebt liggen. In de header rep je nog met voor 16uur besteld zelfde dag verzonden, in de winkelwagen is het opeens 1-3 dagen...


Gemak van Online winkelen

Moet ik hier nog iets van zeggen? Ruime keuzes enzo? Complete onzin, zoals het nu is kun je beter dit hele verhaal van de site afhalen.

Het is ook gewoon dat je een markt kiest die al moordend is met minimale marges, dan worden er al snel hoge verwachtingen gesteld. Verwachtingen die op dit moment nog niet ingelost worden als je enkele klikken over de site heen zet.
En als dingen niet duidelijk zijn gaat men of zoeken wat er wellicht mis is en vind men bovenstaande, of men is weg. Ik althans wel, maarja ik ben dan wellicht niet de meest doorsnee consument meer ;)

Re: www.zigzagshop.nl - Een Wereld vol Elektronica

3
- Ik mis de adresgegevens. Alles draait om vertrouwen als je een webshop hebt. Zet daarom je adresgegevens op je site.
- In je Title staat je naam niet
- Bij de RSS-feeds staat wel een verwijzing naar de aanbiedingen, op de rest van de site niet
- Als je een zoeknaam hebt ingevuld en drukt op Enter, gaat ie nog niet zoeken. Hiervoor moet je eerst met je muis op 'zoeken' klikken.

Product-inhoudelijk: Ik ben zelf op zoek naar een nieuwe router en heb meteen even gekeken bij je wat je hebt staan. Ik mis de grote merken! Alleen wat, voor mij onbekende, merken Draytek en Vigor, of zo iets.... Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar Cisco....
Is het een bewuste keuze van je?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.