Dropship groothandel/leveranciers gezocht voor elk product

1
Op dit moment heb ik 3 webwinkels die volledig draaien op het dropship concept.
Ik heb op dit moment een
- Gamestore (1000 Items),
- Kadowinkel(450 Items)
- Sieraden winkel(4200 Items)
En binnenkort een DVD/Blu-ray winkel

Nu wil ik gaan uitbreiden met meer winkels en nieuwe producten hiervoor zoek ik nog meer dropship leveranciers.

De leverancier moet zich wel in Nederland bevinden en een csv feed kunnen aanleveren.
En geen extra maandkosten berekenen.

Ben jij de leverancier die ik zoek. Mail dan naar martin.buist@tincubegamestore.nl

Re: Dropship groothandel/leveranciers gezocht voor elk produ

2
Goedendag,

Wij zijn een (nieuwe) dropship leverancier welke zeep en shampooproducten importeren uit Azië en deze middels dropshipping in Nederland, en binnenkort ook in het buitenland verkopen.

Wij leveren vanuit een eigen voorraad welke in Nederland staat en leveren in principe inclusief webshop.
Eventueel kunnen wij ook middels CSV sheet leveren maar gezien ons constant wisselende voorraad geniet verkoop via onze eigen webshops onze voorkeur.

Stuur een lege mail voor info naar shop@forestsoap.nl en ontvang direct info.

Re: Dropship groothandel/leveranciers gezocht voor elk produ

4
Bedankt voor alle reacties. Ik heb op dit moment een goede lijst.

Wij zijn nu ook overgegaan naar 1 site. http://www.tincube.nl

Ik zoek nog leveranciers voor de categorie
Electronica
Mode
Huis en Tuin
DVD en Blu-ray
Speelgoed

Wij hebben nu 7400 producten via het dropshipconcept lopen en willen dit uitbreiden naar 10000 voor 1 jan 2013

Alle dropship leverancier kunnen zich altijd melden via info@tincube.nl

Let op!: Er moet wel een csv feed beschikbaar zijn die regelmatig geupdate word
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dropship groothandel/leveranciers gezocht voor elk produ

5
Voor een aantal van onze sites en nieuwe activiteiten zijn wij ook op zoek naar nieuwe dropship leveranciers.

Onze voorkeur gaat uit naar dropshippers uit Nederland.

Wij verkopen met onze sites producten in Nederland, Belgie en Duitsland. In de toekomst mogelijk meer landen.

Bent u dropsipper? Dan horen wij graag van u via info @ zaak-online . nl