Reclamebureau - Flyers uitdelen.

1
Hallo,

Ik zal mezelf even in het kort voorstellen. Ik ben een 18 jarige student voor Bedrijfseconomie. Ik ben op het idee gekomen om vanuit huis, zonder site voorlopig, een soort van reclamebureau te gaan maken door bedrijven te benaderen per email en telefoon.

Er zijn twee verschillende opties, ik lever enkel en alleen de folders, of ik breng ze huis aan huis.

Optie 1

Folder informatie:

A7 ( 74 x 105mm )
Eenzijdig full color 4/0

Per folder zijn de kosten €0.015

Optie 2

De kosten per folder zijn hetzelfde, alleen de arbeiduren nemen toe. Ik reken dat ik 300 folders per uur rond kan brengen, en arbeidsloon per uur komt op €5.00. Ik woon zelf in Diemen, naast Amsterdam. Mocht ik in een andere regio van Nederland flyers rond moeten brengen, is dat geen enkel probleem, dat bereken ik alleen de reiskosten door in de kostprijs.

Wat moet u zelf leveren?

- Logo van u bedrijf.
- Een slogan, anders verzin ik zelf wel een leuke tekst.

Laat maar weten als er iemand interesse heeft.

Re: Reclamebureau - Flyers uitdelen.

3
PeterPastoor schreef:Ben je dezelfde die via de mail ditzelfde verhaal stuurde?

Ik zou je dan willen vragen daarmee te stoppen want het is gewoon spam. Heb het ook in dat bakje gegooid.

Dank je wel :)
Sluit me graag aan bij de vorige spreker :D

Die knop voor e-mail op het forum is bedoeld voor e-mail, niet voor spam.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Reclamebureau - Flyers uitdelen.

7
Veiligheid schreef:Niemand interesse?
Zonder site sowieso geen interesse. Ik wil namelijk op me eigen gemak even rondsnuffelen wat ik kan kiezen/kopen. Niet echt meer van deze tijd om dat zonder site te doen...

Verder geef je ook bar weinig info.