Re: www.sieradenwinkelgeorgette.nl --> Ik ontvang graag feed

2
Heb net even gespiekt, hier wat dingetjes:

- In de header is de 's' van Sieraden niet helemaal duidelijk.
- Op de startpagina zie ik een foto van jou, leuk, maar ik zie liever producten. Zoals nieuwe producten of afgeprijsde producten. Je foto kun je dan kwijt bij de contactpagina.
- geen adres, geen telefoonnummer. Je doet er verstandig aan deze wel te vermelden. Vergroot het vertrouwen van de klant.
-Je geeft ook sieradenparty's, plaats wat foto's van de party die je al hebt georganiseerd. Geeft meteen een indruk van hoe het er aan toe gaat.
- zoekfunctie duidelijker plaatsen.

Lijkt me voorlopig even genoeg, hopelijk heb je er wat aan.

Groet Ilona.

Re: www.sieradenwinkelgeorgette.nl --> Ik ontvang graag feed

4
Voor het retourneren van één of meer artikelen brengt Sieradenwinkel Georgette administratiekosten in rekening. De administratiekosten bedragen 2,50 euro per order.

Dat mag dus niet.
De rest van je algemene voorwaarden zijn ook maar erg beperkt. Ook geen gerantiebepaling etc.

En ik vind je header en lichtblauwe tekst op witte achtergrond ook maar lastig te lezen.

Wat ik wel bijzonder mis is het geen of weinig geven van informatie bij de producten. Waar is het van gemaakt, maten etc. Ik kan alleen maar van een plaatje af kopen, er is niks wat me lekker maakt.

En de rest van de reeds genoemde punten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.sieradenwinkelgeorgette.nl --> Ik ontvang graag feed

6
Bedankt voor jullie feedback! Ik heb het volgende meteen doorgevoerd:

- Foto van mezelf verplaatst van de hoofdpagina naar contactpagina
- Op de contactpagina adres en telefoonnummer toegevoegd
- Op de hoofdpagina foto's geplaatst van nieuw binnengekomen artikelen en een foto van een actie (gratis product bij elke bestelling)
- Artikelen die zijn afgeprijsd zie je nu direct linksbovenin als je de hoofdpagina voor je hebt.
- De kleur van alle teksten heb ik aangepast, waardoor het hopelijk beter leesbaar is!
- Administratiekosten bij retourzendingen weggehaald.

Wat betreft de omschrijving van de producten, daar ben ik druk mee bezig. Bij de meeste artikelen staat wel degelijk een omschrijving inclusief materiaal info en maten.

Wat betreft m'n bedrijfsnaam ben ik ook zeker niet tevreden en ik denk er dan ook regelmatig aan om dit te veranderen. Dit is toendertijd véél te snel en slecht gekozen. Ik was me er toen niet bewust van dat dit wel degelijk héél erg belangrijk is. Ik vraag me eigenlijk wel af of dit makkelijk te wijzigen is, bij de KvK, de bank, e.d. Heeft iemand van jullie ervaring mee?

Bovenstaande heeft ook te maken met de header. Ik wil het geheel eigenlijk iets strakker. Maar mocht er ook een naamswijziging komen, gaat de hele boel op de schop, dus voorlopig hou ik het zo.

Re: www.sieradenwinkelgeorgette.nl --> Ik ontvang graag feed

7
Een iDeal logo zou wel handig zijn. Als klant wil ik in een oog opslag kunnen zie hoe ik kan betalen, als ik geen logo van iDeal zien, ben ik al weg. Of een link naar betalingsmogelijkheden, ik moet de av lezen om te zien hoe ik kan betalen, veel klanten nemen echter niet de moete om deze te lezen. Verder komt de site op mij een beetje bloggerig over. Ik denk dat dat meer zit in "mijnwebwinkel" systeem, waar ik zo wie zo geen voorstander van ben.

Re: www.sieradenwinkelgeorgette.nl --> Ik ontvang graag feed

10
Roxy schreef:De kleur van alle teksten heb ik aangepast, waardoor het hopelijk beter leesbaar is!
Gebruik deze typische kleur blauw liever alleen voor hyperlinks. Nu moet je in volledig blauwe tekst gaan zoeken naar de onderstreepte hyperlinks in dezelfde kleur; daardoor is de tekst slecht te "scannen". Bovendien moet je nu kunstgrepen uithalen, zoals >> toevoegen aan "Meer informatie" en het geheel omkaderen. Maak de tekst dan liever zwart of diep donkergrijs dan hyperlinkblauw.
StoreCore.io

Re: www.sieradenwinkelgeorgette.nl --> Ik ontvang graag feed

12
PaulG schreef:
als ik geen logo van iDeal zien, ben ik al weg.
Dat zal niet iedereen doen. Gewoon overschrijven is net zo goed te doen als iDeal. Ik zou daar geen probleem mee hebben.
Jij misschien niet, ik wel... Als wij nou de enige klanten zouden zijn, stel!...
Dan gaat daar dus 50% van de inkomsten, get the message!

Nou was iDeal een voorbeeld, het gaat meer om de volledigheid. Veronderstel dat gewoon overschijven om wat voor reden niet mogelijk zou zijn, dan is het vervelend dat je in het gehele bestelproces zit en dan erineens achterkomt dat je niet op de joor jou voorgenomen wijze kan betalen! Ik heb dat wel eens mee gemaakt en baal daar altijd van en kom zeker niet meer terug op zo'n site.

Re: www.sieradenwinkelgeorgette.nl --> Ik ontvang graag feed

13
Roxy schreef:Is het dan een idee dat ik dan op de hoofdpagina een stuk tekst neerzet met de manieren waarop klanten kunnen betalen, samen met het Ideal logo?
Kijk uit me te veel tekst,...pictogrammen dekken vaak ook de lading en de boodschap. Klanten bekijken een site meestel vrij snel hebben niet zo veel zin om te lezen, zoeken de informatie selectief, noem het maar een page scan. Een pictogram is in principe sneller "gescand" dan een stuk tekst door een klant. Vergelijk het met het verkeer, dat zijn ook borden met plaatjes...stukken tekst op zo'n bord zou vrij lastig worden denk ik ;-)

Een ander voordeel van een pictogram is, het wordt hoe dan ook gescand,...ook al wil de klant het misschien niet een zien, men ontkomt er eigenlijk niet aan. Tekst is vrijwel selectief, daarin kun je niet sturen. Met andere woorden met pictogrammen kun je ook dwingend informatie na een klant sturen.