Webshop te koop gevraagd

1
Ik ben op zoek naar een webwinkel ter overname. Ik ben een startende webwinkelier en zoek een webwinkel ter overname om ze een "vliegende" start te kunnen maken. Mag op basis van eigen vooraard of op basis van dropshipping.

P.S. Ik zag dat er ook diverse webwinkels worden aangeboden maar het is niet duidelijk welke nog actueel zijn en welke reeds niet meer.

M.v.g.

F. Loots
Standaard levering, dagtijdvak levering, express en Same-Day. Tevens fulfiment diensten.

http://www.parcelforce.nl http://www.franconique.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop te koop gevraagd

5
Ik heb altijd mijn twijfels over te koop aangeboden webwinkels. Als een webwinkel goed loopt dan verkoop je die niet, en loopt het niet goed dan hoef ik het niet te kopen.

Waarom een zinkend schip overkopen als je zelf vanaf de basis een goede webwinkel kan opbouwen met je eigen ideeën?

Je kan natuurlijk ook een goedlopende webwinkel die te koop wordt aangeboden treffen, maar daarvoor zal je dan ook een flinke duit in het zakje moeten doen, en dat past nu net niet in het budget van de meeste starters.

Re: Webshop te koop gevraagd

6
Er zijn ook webshopbouwers die webwinkels opzetten en aan de loop brengen en dan verkopen omdat dat meer oplevert dan het bouwen an sich.

Sommige mensen zijn ook vol enthousiasme begonnen met een webwinkel en krijgen daar goed de loop in en moeten dan een beslissing nemen, veilig bij de baas blijven werken of full time ondernemer worden... en tja soms blijven ze liever bij de baas en verkopen dan de webshop.

Dus er hoeft niets mis mee te zijn, een webwinkel verkopen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Webshop te koop gevraagd

7
Ja maar dat kun je wel zo met alles stellen, een goed gezond paard verkoop je ook niet! En een goede auto dan dus ook niet, die doe je ook niet van de hand omdat die zo goed is!
Er zijn natuurlijk allerlei redenen om iets (door) te verkopen.

En je kunt de boekhouding toch altijd checken voordat je iets koopt + als het bij een ander niet loopt wilt nog niet zeggen dat een ander er geen succes van kan maken.

Maar soms is het inderdaad een deal van iemand die denkt doormiddel van verkopen snel geld te maken aan iemand die er gouden eieren in ziet.....

Re: Webshop te koop gevraagd

8
Even een voorbeeldje... vorig jaar had ik een webshop te koop aangeboden en ook tevens verkocht. Niet omdat het slecht liep, in tegen deel, juist omdat het goed ging.
Ik kreeg steeds meer klanten, maar ook steeds meer vragen van klanten...
Hebben jullie die ook in rood?, Is die nog op voorraad.., Als ik hem nu bestel heb ik hem dan morgen binnen, Moet ik die skelter zelf in elkaar zetten.., Verkopen jullie ook Dora,...enz, enz...

Ik werd er echt helemaal gek van, klanten vragen over speelgoed, trends volgens, actueel blijven...dat was niks voor me,.. speelgoed. Ik hou me liever bezig met het ontwikkelen van netwerken, servers, webdesign, koppeling, programeren,...alles wat met ict te maken heeft.

Moraal...als je een webshop wil kopen,..zorg er voor dat je wel enige affiniteit er mee hebt.
Mocht je affiniteit hebben met (huis)dieren, dan heb ik nog wel een goed plan voor je.

Re: Webshop te koop gevraagd

11
WEBWINKEL IS VERKOCHT.

Beste heer / mevrouw Loots,

Wij hebben nog een webwinkel te koop. Deze draait nu 3 jaar en zonder reclame (google adwords oid) staan wij op de meeste van onze gewenste zoekwoorden bovenaan bij Google.

Wij hebben deze website ooit opgezet als test omdat wij een webdesign bedrijf zijn en onze klanten beter wilden adviseren over webwinkels. Afgelopen jaar hebben we dus zonder reclame een omzet van ruim 4800 euro gehaald. Dit jaar zitten we daar al weer overheen. Het betreft seizoensartikelen welke vooral in het voorjaar / zomer worden gebruikt. webshop zou goed uitgebreid kunnen worden met artikelen voor de winter.
Wij hebben een ijzersterke domeinnaam gebruikt wat zeker veel traffic oplevert.
De marges op de producten zijn vaak 100% of meer.

Als je meer info wilt wil ik je vragen om je e-mail adres te sturen zodat ik deze kan mailen. Ik wil nl niet alles op dit forum zetten om te voorkomen dat concullega's ook van de voorgenomen verkoop afweten.

Vraagprijs is 3000 euro ex voorraad (welke nu ongeveer 2500 euro inkoopwaarde is).
De reden dat wij de winkel weg doen is dat we het te druk hebben met onze core-business en eigenlijk alleen maar pakketjes inpakken en versturen. Verder doen we niets aan de winkel. Er zit dus bij wat aandacht zeker meer potentie in.

Mvg,
Frank
WEBWINKEL IS VERKOCHT.

Re: Webshop te koop gevraagd

12
Goedenavond,

Ik heb een webshop met woonaccessoires voor binnen, buiten en kinderen. Deze heb ik 5 jaar met veel plezier en succes gedaan, maar met inmiddels 3 kleine kinderen is het echt een fulltime baan en dat gaat mij teveel worden.

De naam is opvallend en blijft hangen, heb er zelfs mee in de Kamer van koophandel-krant gestaan. Het is Kippetje Tok. Er is veel media-aandacht geweest en daardoor en door onze eigen megatags staan wij hoog genoteerd onder woonaccessoires bij Google, op de eerste bladzijde!

Ik heb nog een voorraad hier ter waarde van 500 euro inkoop, deze kan overgenomen worden of gedeeltelijk.

De webshop is in eigen beheer en makkelijk te onderhouden.

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Marieke de Jager

Kippetje Tok

http://www.kippetjetok.nl

Re: Webshop te koop gevraagd

13
Je moet toch ook al weten of je eigen voorraad wil gaan houden of dat je wil gaan dropshippen. Ook vind ik het belangrijk dat je zelf 'iets' hebt met de producten die je verkoopt.

Succes!
http://www.konino.nl de webwinkel met alles voor uw konijn..

Re: Webshop te koop gevraagd

22
Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar een webwinkel, maar wij bieden momenteel onze webwinkel in de verkoop aan. De webwinkel staat pas sinds 2 maanden volledig online, en heeft nu al zijn succes bewezen. Het gaat hierbij om een compleet webwinkelwarenhuis met producten uit diverse categorieën zoals cadeau artikelen, huis, tuin, keuken, klussen, mode, elektro, lifestyle, sport, spel. We maken gebruik van dropshipping en hebben inmiddels goede relaties opgebouwd met diverse groothandelaren, waardoor sprake is van een prettige samenwerking.

We zijn genoodzaakt met deze webwinkel te stoppen vanwege een drukke baan waarbij nevenactiviteiten niet mogelijk zijn. Marges lopen op tot 30% en de afgelopen 3 maanden hebben we 10.000 unieke bezoekers gehad. Hierbij is nog geen euro besteed aan betaalde marketing voor zoekmachine optimalisatie. Conclusie: een goedlopend totaal concept met veel groeipotentieel.

Bij interesse graag contact opnemen met a.vanmackelenbergh@gmail.com