Re: photoshop

2
Geen idee waar het staat, maar weet wel een makkelijk en gratis programma waarmee je het heel simpel kan doen (en nog veel meer overigens). google eens op paint.net (aan elkaar ja) als je dit programma download en je bent een beetje handig heb je het binnen een paar uurtjes volledig onder de knie. zitten ook hele communities over op internet waarin het verkleuren al dan niet verwijderen van de achtergrond volledig staat uitgelegd. volgens mij zelfs ook op youtube. in jou geval moet je de achtergrond verwijderen, dan krijg je automatisch de standaard witte achtergrond als je hem opslaat... succes
Bogaerts

Re: photoshop

3
Is niet zo lastig als het lijkt.

1. Selecteer de layer welke je een witte achtergrond wilt geven.
2. Ga naar het menu onder de layers met het zwart/wit rondje en selecteer optie Levels
3. Selecteer het witte gereedschap (onderste v/d drie) en klik daarmee ergens op de productfoto op een wit gedeelte.

Nu is het grootste deel van je achtergrond wit. Eventueel nog een beetje bijwerken met gummetje.

Vraag maar als het niet lukt.

Re: photoshop

4
als je ver inzoomd op de afbeelding +-200 of 300% gaat het nog makkelijker dan selecteerd hij met jou acties een groter oppervlak
Bogaerts
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: photoshop

6
Hoi Hoi

Bogaert,

ik heb het geinstallieerd en ziet er idd mooi uit nu nog even kijken hoe het allemaal werkt.

Rudyhoff,

Deze optie had ik al gevonden alleen de productfoto wordt ook een tikje lichter

Meesleepbeest,

Deze is het niet die had ik idd ook al gevonden.

Allemaal bedankt voor het meedenken en ben alweer wat wijzer geworden en moet het gaan lukken zo.
Groeten, Marcel
http://www.oostersegeuren.nl