[ cadeau.nl/ ] Wat vinden jullie van cadeau.nl

1
Sinds kort hebben wij een nieuwe cadeau webshop!
http://www.cadeau.nl/

In onze webshop hebben we veel cadeaus in verschillende prijs klasse. Zo is er voor iedereen iets, we hebben de website ook opgedeeld in verschillende onderwerpen en zo is het makkelijk zoeken naar een cadeau voor de juiste persoon.

Graag hoor ik wat jullie van de website vinden!

Groeten,
Rob
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [ cadeau.nl/ ] Wat vinden jullie van cadeau.nl

7
TNT Post heet tegenwoordig PostNL.

Houd er rekening mee dat PostNL meestal maar niet altijd binnen 24 uur bezorgd. Dat kan, typisch Nederlands, gebeuren wanneer de snelwegen dicht sneeuwen, want de veegwagens komen vooral na de eerste sneeuwval met vertraging in beweging.

Houd er daarnaast, zeker bij cadeaus voor kinderen, rekening mee dat PostNL ook wel 's avonds bezorgt. Op dinsdag voor 16:00 uur besteld wordt dan misschien op woensdagavond om 19:30 uur bezorgd; dan is een kinderfeestje al voorbij en ligt de jarige job misschien net in bed. Voor zulke cadeaus luidt het devies dus: bestel liever een dag eerder. Daarvoor zou je wat tips/uitleg kunnen toevoegen op je servicepagina's.
StoreCore.io

Re: [ cadeau.nl/ ] Wat vinden jullie van cadeau.nl

12
Iedereen bedankt voor de reacties over cadeau.nl! Er zitten zeker nuttige tips tussen en ik zal een aantal dingen even beantwoorden in het stukje hieronder.

@achteraf betalingsmethode - bedankt voor de tip, gaan we even naar kijken!
@sophie - Werken we hard aan, de laatste berichten zijn dat sophie begin november terug komt ;-)! Ze zou zomaar de eerste week van november online kunnen staan.
@Thuiswinkelwaarborg - zijn we mee bezig, is bijna rond.
@postnl- Goed punt, en zeker een handige tip, hier zullen we eens naar kijken en het zeer waarchijnlijk erbij zetten / aanpassen.
@kleur adres - Je hebt helemaal gelijk, gaat veranderd worden!
@Design - We bouwde de shop helemaal zelf :-)!
@Trendy spullen - zijn we mee bezig, en er komen binnenkort veel nieuwe cadeaus aan!

Nogmaals bedankt voor alle reacties! Altijd welkom!

Re: [ cadeau.nl/ ] Wat vinden jullie van cadeau.nl

16
Ik mis eigenlijk een 'terug naar overzicht' button.

En bij wachtwoord vergeten, als ik die opvraag lees ik dit: Please enter your email below and we will send you a new password.

Als ik een account wil aanmaken, staat er bij bevestig jouw wachtwoord: bvstig (mist E)

De productomschrijvingen mogen soms uitgebreider, zoals bv. bij Milo Gorilla; ik zie nergens staan hoe groot hij is. En dat bont om zijn armen, is dat synthetisch?
Bij bv. Mugtail Cat kan ik geen informatie vinden of het in de vaatwasser mag.

Misschien is het toevoegen van een verlanglijstje een optie (meerwaarde)?

Leuke spullen en strak design!!!!!

Re: [ cadeau.nl/ ] Wat vinden jullie van cadeau.nl

17
Miran schreef:Als ik een account wil aanmaken, staat er bij bevestig jouw wachtwoord: bvstig (mist E)
Dit is een standaard magento vertaalfout. Alle nieuwe webwinkels met Magento hebben diezelfde spelfout op de website staan.

Gemakkelijk aan te passen:
1. Open op de server het bestand magento/app/locale/nl_NL/Mage_Customer.csv
2. Zoek de regel "Confirm Password" en pas in het vlak daarnaast de vertaling aan.
3. Opslaan en uploaden naar de server.
4. Cache refreshen en voila, het is aangepast.

Re: [ cadeau.nl/ ] Wat vinden jullie van cadeau.nl

18
Miran schreef:En bij wachtwoord vergeten, als ik die opvraag lees ik dit: Please enter your email below and we will send you a new password.
Deze staat in hetzelfde bestand. Hier moet het precies andersom doen en moet je de engelse zin veranderen. In de standaard vertaling is het namelijk "Please enter your email below and we'll send you a new password." Weer refreshen en dat is ook opgelost.