Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Achteraf betalen topic

20 oktober 2011

Het is wettelijk verplicht om een dergelijke methode in je webwinkel te hebben, of in elk geval om niet meer dan 50% verplicht vooraf te laten betalen. Maar welke opties heb je eigenlijk? In dit topic wil ik een overzicht gaan maken van alle mogelijkheden die er zijn qua achteraf betalen.

Het idee is dat deze start post telkens bijgewerkt wordt om zodoende een goed overzicht te kunnen bieden van de aanbieders en mogelijkheden. Verder kan er in dit topic gediscussieerd worden over de verschillende mogelijkheden.

Op dit moment zijn er de volgende mogelijkheden:

Betaalservice via PostNL. Ook wel: rembours.
De klant betaalt het bedrag contant aan de postbode, op het moment van levering.
Kosten:
Per zending: 15.83 euro (t/m 10 kg) of 20 euro (t/m 30 kg) plus 1% over het te innen bedrag
Maximaal bedrag: 1000 euro

Zelf doen
Je zou zelf klanten op rekening kunnen laten betalen. Je verzend dan de goederen en de factuur, en moet zelf in je administratie bijhouden wie wel en niet betaald heeft. Hier zit een risico; betaalt iemand niet, dan moet je er achteraan. Je zal dan een incasso bureau moeten inschakelen. Er zitten op zich geen extra kosten aan deze methode.

Afterpay
AfterPay neemt direct na de bestelling door de consument de facturering en het debiteurenrisico over. De consument krijgt, na een check, een digitale acceptgirokaart uit naam van AfterPay. Deze moet binnen veertien dagen worden betaald. Bij betalingsproblemen gaat AfterPay niet zelf achter het geld aan, maar besteedt dit uit aan een incassobureau. De webwinkelier krijgt gegarandeerd zijn geld na aftrek van transactiekosten en een risicofee.
Hier moet nog extra informatie bij over hoe de methode exact werkt.
Kosten:
Geen abonnements- of afsluitkosten
Vaste kosten: 1,50 euro per transactie
Risicofee 3,35 tot 4,25 procent (afhankelijk van doelgroep, assortiment, orderbedrag etc.)


Klarna
Klarna neemt direct na de bestelling de facturering en het debiteurenrisico over. Het bedrijf biedt consumenten de mogelijkheid om achteraf te betalen, maar zij kunnen ook op rekening kopen. Deze dienstverlener gaat - wanneer er niet tijdig wordt betaald - via een in-house incassobureau achter het geld aan. De webwinkelier krijgt direct zijn geld na aftrek van risicofee en transactiekosten. Deze kosten worden bepaald door de gemiddelde orderwaarde (risicocomponent) en het aantal transacties.
Kosten:
abonnement: 299 euro per jaar
eenmalige kosten: 295 euro (integratiemodule en -support plus administratiekosten)
kosten per transactie: standaard 3,5 procent + 1,95 euro voor krediet- en frauderisico.

Buckaroo Betaalgarant
Factuur wordt door de garantieverstrekker van Buckaroo in behandeling genomen.
De klant bestelt via de site, kiest 'achteraf betalen' en wordt dan direct gechecked. Komt de klant door de check, dan kan hij de bestelling afronden. De betaling wordt dan gegarandeerd naar de webwinkel toe. De klant krijgt, na levering, een mail in de huisstijl van de webwinkel zelf. Via de mail kan de klant via diverse opties betalen. Oa. iDeal of handmatige overboeking. Dit is afhankelijk van welke methodes de webwinkel ondersteund. De klant ontvangt meerdere herinnerings mails als hij niet betaalt. Betaalt de klant binnen 35 dagen niet, dan wordt de factuur verkocht en krijgt de webwinkel alsnog het geld.
Kosten:
abonnement: 240 euro per jaar
kosten per check: 0,50 euro
Commissiefee over de hoofdsom: 5 procent
Transactiekosten: Afhankelijk van de gekozen betaalmethode.
Wanneer de klant de factuur niet binnen 35 dagen betaalt, worden er 0,35 euro transactiekosten berekend.

Cashper
Tegelijk met de verzending van het product ontvangt de klant een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen. Cashper neemt het betalingsrisico van de webshop over.
Kosten:
Kosten per goedgekeurde transactie € 3,25 per bestelling
Transactie vergoeding: variërend van 0 - 3,25% per bestelling

Intrum Justitia
Heeft naar eigen zeggen het grootste bestand van adressen en hun kredietwaardigheid vanwege hun achtergrond als incassobureau. Heeft recent Buckaroo overgenomen, maar de BetaalGarant dienst van Buckaroo is een andere dan die van Interum zelf.
Kosten:
N.N.B.

Ik sta open voor aanvullingen op deze methodes. Zijn er nog meer? En welke gebruiken jullie, en waarom?
 
Wouterjan
Berichten: 596
Lid geworden op: 10 juni 2011
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

20 oktober 2011

Het is een dillema voor mij. Waarschijnlijk kan ik het jaren vol houden voordat iemand moeilijk doet over niet achteraf kunnen betalen. Maar ik wil ook wel weer graag gewoon aan alle regels voldoen..
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

20 oktober 2011

Waarschijnlijk kan ik het jaren vol houden voordat iemand moeilijk doet over niet achteraf kunnen betalen. Maar ik wil ook wel weer graag gewoon aan alle regels voldoen..
Je beseft dat je nu publiekelijk als webwinkelier zegt dat je bewust je niet aan de wetgeving houdt, wat juridisch dus tegen je gebruikt kan worden he?

On-topic: Andere partijen zijn Gothia.nl die het doet voor Sisow.nl en H&M. Daarnaast, de belangrijkste misschien wel; je kan ook gewoon het zelf aanbieden. Bijvoorbeeld door gewoon een betaling met acceptgiro aan te bieden. Je hebt dan een post dubieuze debiteuren en wat meer administratie, maar zelf doen blijft natuurlijk wel een mogelijkheid.
 
Wouterjan
Berichten: 596
Lid geworden op: 10 juni 2011
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

20 oktober 2011

@DirkJan
Yep ik weet :)

Maar kun je wel gewoon rembours aanbieden en daar dan 25 euro voor vragen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

20 oktober 2011

@DirkJan
Yep ik weet :)

Maar kun je wel gewoon rembours aanbieden en daar dan 25 euro voor vragen?
Nu nog wel... met de nieuwe europeesche regels mag je alleen de kosten in rekening brengen die je daadwerkelijk maakt. Dus de extra rembourskosten en kosten voor de extra administratieve handelingen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Jeroen__
Berichten: 317
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

30 oktober 2011

Ik bied mijn klanten de mogelijkheid om 50% vooruit te betalen en het restant binnen 14 dagen na levering.
 
Dees26
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 juni 2011

Re: Achteraf betalen topic

01 november 2011

Ik kan het nog niet aanvullen. Ik ben vandaag een samenwerking aangegaan met AfterPay. Dat was voor ons interessant. De ervaring delen houd het forum nog tegoed. Ik hoop dat er er zo blij van blijf als het overeenkomen van een samenwerking met AfterPay.
Ben benieuwd
 
Gerbil.nl
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 september 2010
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

04 november 2011

Wij hebben contact gehad met Sisow, maar na een telefoongesprek waar ik me niet heel prettig bij voelde (toen ik bijvoorbeeld het bedrijf Klarna liet vallen werd er meteen gezegd dat niet doen) en niet nakomen van beloftes (om direct per mail info te sturen, en toen dat niet kwam om maandag/dinsdag direct te sturen, en ook niet gekregen) is Sisow voor ons geen optie meer.

Inmiddels contact met Afterpay en we wachten nu op de offerte. Hebben vandaag prijzen doorgekregen, en wacht nu op de offerte na ik informatie heb gegeven over assortiment, doelgroep, aantal bestellingen in 2011, gemiddelde order en maximale order.
 
Dees26
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 juni 2011

Re: Achteraf betalen topic

04 november 2011

Over Sisow...tsja...ik heb mijn iDeal daar lopen.
Ik wilde daar dus ook de achteraf betaalwijze afnemen. Nadat er op de site stond dat die demo zou komen in week 26 en die in week 30 er nog niet was, heb ik...schrik niet...7 keer gemaild naar ALLE sisow emailadressen die op de site staan omdat ik nergens antwoord kreeg. Uiteindelijk na een boze mail dat ik het onvriendelijk vond en geen service vond en er over dacht mijn iDeal ook stop te zetten, kreeg ik een mail dat er medio oktober een demo actief zou zijn op de site.

Vorige week heb ik ze WEER gemaild waar die demo dan toch eens bleef. Na de 3e mail kreeg ik een reactie van een heel ander bedrijf waar Sisow het aan uitbesteed zou hebben. Het pusherige en de opzet van de mail, vond ik niet prettig. En heel laat reageren op mails had ik al geen zin meer om het bij hun onder te brengen.

Bij Afterpay ben ik heel goed en vriendelijk te woord gestaan. De tarieven netjes in PDF bestand ontvangen. De dag erna de tarieven n.a.v mijn opgestuurd info. En vandaag lag het contract in de bus.
 
henze
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 februari 2010
Locatie: winschoten
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

29 november 2011

dus als ik het goed lees is Afterpay goed voor ons.

iemand nog meer afterpay ervaringen. kan iemand mij meer vertellen over die

variabele fee in verband met overname debiteuren en frauderisico 3,3% tot 4% (afhankelijk van assortiment, doelgroep, omvang shop, etc.);

gaan zij dan bepalen hoeveel je moet afstaan aan hun ? dus dat komt bij die 1,5 op ?

ik neem aan dat je al deze kosten door kunt berekenen. ?
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl
 
Woodie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2011
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

01 december 2011

Weten jullie van het bestaan van dergelijke "achteraf betalen" partijen welke dit ook bedrijven doen? Op onze website hebben wij namelijk vrij veel bedrijven en we willen graag de achteraf betalen mogelijkheid aanbieden maar ook zo min mogelijk risico lopen.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

01 december 2011

Weten jullie van het bestaan van dergelijke "achteraf betalen" partijen welke dit ook bedrijven doen? Op onze website hebben wij namelijk vrij veel bedrijven en we willen graag de achteraf betalen mogelijkheid aanbieden maar ook zo min mogelijk risico lopen.
Ja, zoek bij Google op het trefwoord factoring.

Bij bedrijven mag je, anders dan bij consumenten, volledige betaling vooraf eisen. Daarnaast is het niet ongebruikelijk om een kredietbeperking in te bouwen, een vorm van leverancierskrediet.

Houd er verder rekening mee dat bijvoorbeeld ministeries en inkoopcombinaties vaak eigen inkoopvoorwaarden hanteren. Die kennen onder andere specifieke voorwaarden voor betalingen, waardoor het lastig is die onder te brengen bij een derde.
 
Banaan
Berichten: 136
Lid geworden op: 29 januari 2011

Re: Achteraf betalen topic

03 december 2011

@DirkJan
Yep ik weet :)

Maar kun je wel gewoon rembours aanbieden en daar dan 25 euro voor vragen?
Nu nog wel... met de nieuwe europeesche regels mag je alleen de kosten in rekening brengen die je daadwerkelijk maakt. Dus de extra rembourskosten en kosten voor de extra administratieve handelingen.
Ik neem aan dat die extra kosten ook je eigen tijd (of die van personeel) mogen bevatten. Een remboursverzending klaarmaken ben je toch even mee bezig (paar euro kosten). Verder verzenden wij alles per brievenbuspost, en zouden we voor een rembourszending naar het postagentschap moeten (afhankelijk van waar je woont kan dat tegenwoordig best een eindje rijden zijn). Dat zijn ook directe toewijsbare kosten.

Daarnaast vallen de rembourskosten in meerdere delen uiteen, het "verzendgedeelte" a 6,75, het "verhoogde aansprakelijkheidsgedeelt" a 1,30 en het "betaalservice gedeelte" a 6,50. Deze laatste twee zijn BTW vrij (de eerste moet "gewoon" 19% op). Ik vraag me af of je daarover dan ook niet je normale BTW tarief moet heffen zoals dat bij andere BTW-vrije zaken van de post ook het geval is. Want alleen daarmee kom je dan al op 17,31 (als je producten binnen het 19% tarief vallen).
Daarnaast heb je natuurlijk nog de provisie van 1% over het totaalbedrag.

Het lijkt me dus dat je opgeteld ook met de nieuwe europese regels een bedrag tussen 20 en 25 euro gewoon zou moeten kunnen vragen zonder in de problemen te komen, al is het alleen maar om de hele transactie klopppend in je boekhouding te krijgen :)
 
Chrissie
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 december 2011

Re: Achteraf betalen topic

30 december 2011

Hallo collega's,

Ook ik zit er al een tijdje aan te denken om een achteraf betaalmethode te gaan aanbieden in mijn webshop. Ik heb hier dus maar eens een account aangemaakt om wat ervaringen te kunnen lezen en daarop te kunnen reageren. Ik volg dit topic (en andere topics over dit onderwerp) dus met belangstelling.

Een klein jaartje geleden werd ik telefonisch benaderd door Cashper met een leuk aanbod: ik kon een jaar hun service gaan aanbieden en betaalde alleen transactiekosten, kortom zou er bij mijn klanten geen animo zijn dan zou ik ook niks betalen. Mijn webshop draait bij Shoptrader maar dat zou technisch gezien geen problemen geven, ik moest alleen wel even geduld hebben want de implementatie zou pas eind Mei gerealiseerd zijn. Voor mij was dat geen probleem. Toen het contract op de mat viel kwam het wel in me op om voor de zekerheid nog even contact te leggen met Shoptrader alvorens het te tekenen. Wat bleek: Shoptrader wist van niks en er was nooit contact met hen opgenomen door Cashper. Toen ik Cashper daarmee confronteerde werd mij nogmaals verzekerd dat het allemaal goed zou komen. Omdat ik toch niks te verliezen had heb ik het contract maar getekend en afgewacht.........
Intussen zijn we dus bijna een jaar verder. Het contract loopt binnenkort af maar ze zijn geen letter ervan nagekomen. Ondanks herhaaldelijk mailen. Op mijn eerste mail werd nog gereageerd met: "er neemt binnenkort iemand van de technische afdeling contact met u op", wat nooit is gebeurd overigens, maar op de mails die daarna volgden werd helemaal niet meer gereageerd.
Als Cashper zijn verplichtingen niet kan nakomen maak ik daar echt geen punt van, het was voor mij immers ook maar een experiment maar een bedrijf dat niet eens de moeite neemt om mijn (simpele) mailtjes te beantwoorden daar doe ik geen zaken mee. Een "sorry maar het gaat helaas niet meer lukken" was al goed geweest maar blijkbaar was dat teveel moeite........
Misschien hadden ze toch even contact moeten leggen met Shoptrader alvorens telefonisch klanten te gaan werven. Dat had bij mij maar ook bij hen (neem ik aan) veel teleurstellingen voorkomen.

Een tijdje terug heb ik maar eens contact gezocht met Klarna maar zij accepteren mij (nog) niet als klant omdat de aard van de artikelen die ik verkoop als "te hoog risico" wordt bestempeld. Misschien dat zij hun beleid op dit punt binnenkort zouden aanpassen..........

Dusssssss, ik heb nog niet veel goede ervaringen met bedrijven die betalen achteraf aanbieden. Shoptrader biedt mij de keuze uit Afterpay, Klarna en Directpay Over Afterpay lees ik hier goede ervaringen dus misschien dat ik maar eens contact met hen ga opnemen. Ondertussen heb ik nog een aantal vragen aan degenen die al achteraf betalen aanbieden:

1- Berekenen jullie de transactiekosten door aan de klant?
2- Merken jullie dat het aantal conversies is verhoogd sinds jullie deze betaalmethode accepteren?
3- Als de klant zijn bestelling terugstuurt en je het aankoopbedrag moet retourneren, betaal je dan toch de transactiekosten aan Afterpay/ Directpay

Ben benieuwd naar jullie reacties!
 
Jaap1
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 oktober 2011

Re: Achteraf betalen topic

04 januari 2012

Ik zie dat hier diverse topics over zijn, jammer dat het een beetje versnippert.

Ik heb ook wel interesse, maar ik sta een beetje van die kosten te kijken. Ik heb 1 webshop met hoge omzetten, maar kleine marges, soms maar 10%. Als daar nog eens 3,5% van af gaat aan kosten, dan is de lol er wel een beetje van af.

Bieden de genoemde bedrijven ook afbetaling aan? Ik heb zat potentiële klanten die best wel nu zouden willen kopen maar eigenlijk nog een paar maandjes door moeten sparen. Als ik die klanten een kredietmogelijkheid zou kunnen aanbieden dan zou ik ze meteen over de streep kunnen trekken.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

04 januari 2012

Klarna bied ook koop af afbetalen aan... en er komt zeer binnenkort een nieuwe speler vanuit Scandinavië naar Nederland en die gaan dat ook aanbieden.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Jaap1
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 oktober 2011

Re: Achteraf betalen topic

29 januari 2012

Klarna bied ook koop af afbetalen aan... en er komt zeer binnenkort een nieuwe speler vanuit Scandinavië naar Nederland en die gaan dat ook aanbieden.
Wie is die nieuwe speler, want inmiddels is het al bijna "zeer binnenkort".
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

29 januari 2012

Zeer binnenkort is natuurlijk een rekbaar begrip... :P

Maar er zal binnen nu en twee week (toch Dirkjan?) een blogpost komen op het webwinkelweblog en ik wil niet Dirkjan's 'scoop' om zeep helpen...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
DoMagic
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 januari 2010
Locatie: Warmond
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

30 januari 2012

Wat zijn de verschillen qua maximale orderbedrag bij de verschillende achteraf-betalen-aanbieders?

Zelf hebben we de Betaalgarant module van Buckaroo actief, maar ik heb eerder het idee dat het klanten weg jaagt. Door alle extra voorwaarden en de manier waarop de real-time kredietcontrole werkt.

Bij Buckaroo Betaalgarant is het maximale orderbedrag 250 euro. De gemiddelde orderwaarde op onze websites zit daar vlak onder. Bijna de helft van onze klanten kan dus niet op rekening achteraf betalen.
Hoe zit dat bij de andere aanbieders?

p.s. we bieden klanten ook rembours als betaalmogelijkheid aan.
[size=75][url=http://www.zonwering-rolgordijnen.nl/rolgordijnen-verduisterend]Rolgordijnen verduisterend op maat gemaakt[/url][/size]
 
Jaap1
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 oktober 2011

Re: Achteraf betalen topic

30 januari 2012

Vorige week heb ik wat info van Klarna ontvangen. Een van hun eisen is dat je als webwinkelier de mogelijkheid moet hebben om een order te onderscheppen. Ik maak ook gebruik van dropshipping, en daarbij is elke correctie achteraf vrijwel uitgesloten.

Hoe doen jullie dat? Dat is toch haast niet te doen?
Hiertoe behoren ook gevallen
waarbij het product niet langer bij de e-handelaar is, maar nog niet is afgeleverd
bij het postkantoor of vergelijkbare instantie en de bestelling nog op tijd kan
worden tegengehouden.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

31 januari 2012

@jaap1...

er staat en niet meer kan worden tegengehouden... het woordje en is hier cruciaal... als jij de order doorgeeft aan de dropshipper kan jij het niet meer tegenhouden... einde discussie.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

17 februari 2012

Weer een absoluut belachelijke wet die bedacht lijkt ze zijn om webwinkels tegen te werken.

Bij gewone 'stenen' winkels mag je toch ook pas je product meenemen nadat je betaald hebt? Als je als klant liever eerst je product in handen wil hebben dan ga je naar een stenen winkel of een andere webwinkel die je deze service wel bied. Daar komt nog eens bij dat klanten het product binnen de termijn gewoon terug kunnen sturen. Nog zoiets wat alleen voor webwinkels verplicht is. Ook winkels mogen dit zelf beslissen.

Op het moment bieden wij die service gewoon niet. Klaar. Als die bureau's zijn hartstikke duur! Misschien dat we in de toekomst eens verzending onder rembours gaan doen maar ik betwijfel het. Ik denk niet dat wij ooit voor de rechter gedaagd zullen worden omdat we niet aan deze 'wet' voldoen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

17 februari 2012

Weer een absoluut belachelijke wet die bedacht lijkt ze zijn om webwinkels tegen te werken.
De verplichting om achteraf betalen aan te bieden wordt op Europees niveau afgeschaft. In ruil daarvoor krijgen we allerlei andere verplichtingen, waaronder een bestelknop die killing is voor de conversie.

De nieuwste juridische hordes voor uw webwinkel:
http://www.youtube.com/watch?v=bnfG46NFIDo
 
Jamievs
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: Achteraf betalen topic

17 februari 2012

Weer een absoluut belachelijke wet die bedacht lijkt ze zijn om webwinkels tegen te werken.
De verplichting om achteraf betalen aan te bieden wordt op Europees niveau afgeschaft. In ruil daarvoor krijgen we allerlei andere verplichtingen, waaronder een bestelknop die killing is voor de conversie.

De nieuwste juridische hordes voor uw webwinkel:
http://www.youtube.com/watch?v=bnfG46NFIDo
Ik zit op werk en kan geen youtube kijken hier.. heb je toevallig een link voor mij?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

17 februari 2012

De nieuwste juridische hordes voor uw webwinkel:
http://www.youtube.com/watch?v=bnfG46NFIDo
Ik zit op werk en kan geen youtube kijken hier.. heb je toevallig een link voor mij?
Nee, helaas niet, maar deze presentatie, van Arnoud Engelfriet op de Webwinkelvakdagen 2012, is zeker de moeite van het bekijken waard.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

18 maart 2012

Kleine update;

Na de uitreiking van de XS awards ben ik door de meeste bedrijven die achteraf betalen aanbieden wel opgebeld denk ik. Want ik heb nog geen achteraf betalen op mijn site.

De meesten komen langs bij mij op kantoor om hun producten en prijzen uit te leggen. Ik zal dit topic zo veel mogelijk bij proberen te houden.
 
Studentadvocaten
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 maart 2012
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

18 maart 2012

Mochten er (opstartende) webwinkeliers zijn die niet goed weten hoe de betalingen op de webwinkel juridisch ingedekt moeten worden. Voor alle vragen over betalingswetgeving, en de implementatie daarvan in je eigen webshop, kun je terecht bij Studentadvocaten . Deze website wordt gerund door Rechtenstudenten die in de eindfase van hun studie rechten zitten aan de Universiteit van Tilburg. Ze geven gratis antwoord op vragen. En je kunt tevens bij ze terecht om 'Algemene Voorwaarden' voor je website te laten opstellen.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

18 maart 2012

Kleine update;

Na de uitreiking van de XS awards ben ik door de meeste bedrijven die achteraf betalen aanbieden wel opgebeld denk ik. Want ik heb nog geen achteraf betalen op mijn site.

De meesten komen langs bij mij op kantoor om hun producten en prijzen uit te leggen. Ik zal dit topic zo veel mogelijk bij proberen te houden.
Ik denk nog niet door alle... :) Ten minste ik heb Peter er niet over gehoord dat het contact heeft gehad met jou... dus als je nog een offerte wil... geef maar een PM.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Achteraf betalen topic

18 maart 2012

We hebben ons vandaag aangemeld bij Billink. Benieuwd hoe dat bevalt :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Achteraf betalen topic

19 maart 2012

Billink is wel aantrekkelijk ja. Moethier nog wachten opimplementatie met seoshop.