Paulhout stelt zich voor.

1
Mijn naam is Paul van Nobelen. 33 jaar, uit Noordwijkerhout. In september 2000 ben ik begonnen met het verkopen van tuinhout, dwz Hout voor buiten zoals o.a. blokhutten, tuinhuizen, schuttingen, vlonders en speeltoestellen.
Wij verkopen onze producten aan particulier en hovenier/aannemer.
Een paar jaar geleden al eens gekeken of een webwinkel ook mogelijk was, maar ik liep tegen hoge kosten en beperkte mogelijkheden aan.
Een klant van mij, had een webwinkel opgezet via Elexioweb en raade mij dat zeer aan. Ik heb toen diverse webwinkels van elexio bezocht, en gekeken of ik in zo'n soort winkel ook mijn producten goed kwijt zou kunnen, en dat moest mij wel lukken.

Nu draait mijn webwinkel dus, en ik verkoop via de webwinkel, maar ook aan klanten die eerst op de webwinkel hebben gekeken en dan bij de vestiging langskomen.

Aankomend voorjaar begint voor ons het seizoen, dus nu wil ik voor die tijd de webwinkel verbeteren/optimaliseren, en kwam zo op dit forum uit.

Als je een kijkje wilt nemen, of een mooi stukje tuinhout kunt gebruiken, kijk dan even op http://www.nobelhout.nl
Nobelhout, Groot assortiment in Tuinhout
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.