Sieraden voorraad (afkomstig uit azie) TE KOOP

1
Dit is een voorraad met nieuwe sieraden die ik nog over heb van mijn webwinkel die ik heb verkocht.
Sla je kans en koop deze sieraden, je kunt ze met winst doorverkopen.
Ik kom maar mondjesmaat van de sieraden af nu ik geen webwinkel meer heb en wil er nu snel van af want het ligt maar bij mij in huis en dat is jammer!
Sieraden bestaan uit Bijoux, Zilver, Natuursteen etc.
Ik heb de sieraden laten importeren uit Maleisie en dus zijn deze sieraden uniek in Nederland!
De voorraad bestaat uit het volgende met een verkoopwaarde van:

Oorbellen 116 stuks
Armbanden 11 stuks
Kettingen 18 stuks
Piercings 41 stuks
Nagelglitters 8 stuks
Haarelastiekjes kinderen 12 stuks
Haarspeldjes kinderen 40 stuks
Diadeem + strik 5 stuks
Telefoonketting 8 stuks
NAGEL Stickers 5 stuks
Ringen 36 stuks

(Totale Verkoopwaarde zou kunnen zijn : € 1750,50)

Maar ik wil het verkopen voor een bedrag van slechts € 500 !!!

Foto's kunt u zien op : http://link.marktplaats.nl/484634515

Mocht u verder nog vragen hebben of meer foto's willen zien dan kunt u mij bereiken op:
Tel: 06 50 49 53 31
Mail: marcodegroen@hotmail.com

Re: Sieraden voorraad (afkomstig uit azie) TE KOOP

4
PaulG schreef:Misschien ben je een beetje duur...
Nou dat dacht ik toch eigenlijk niet PaulG.
Ik heb een hele grote voorraad die in waarde minstens het dubbele waard is.
Plus het feit dat het uit Azie komt en ook nog eens uniek is in Nederland.
Voordat ik mijn webwinkel verkocht liep het als een trein, alleen zijn er bijna geen particulieren die zo even een voorraad overkopen daarom zoek ik iemand die ook een webwinkel heeft want dan heb je gelijk een geweldige voorraad erbij.

Als jij nog steeds denk dat ik te duur ben dan nodig ik je uit om bij mij thuis een kijkje te komen nemen naar de voorraad en jouw mening te geven.
De koffie staat klaar
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Sieraden voorraad (afkomstig uit azie) TE KOOP

6
Nou beste regenboogschaap, ik heb mijn webwinkel verkocht omdat ik voor mijn werk en studie een jaar in Maleisie ben gaan wonen. Aangezien ik het erg druk had met mijn studie daarna en ook niet in Nederland was heb ik toen de webwinkel verkocht. De persoon die de webwinkel kocht wilde niet gelijk alle voorraad overnemen en dus hield ik deze partij over. Dit verhaal kan de persoon die de webwinkel heeft gekocht bevestigen en ik kan je ook met deze persoon in contact brengen.

Als de sieraden en jouw ogen goedkoop overkomen dan wil ik je bij deze graag uitnodigen om eens een keertje de sieraden te komen bekijken. Ik ben namelijk zeker dat deze sieraden hun prijs waard zijn. Uiteraard blijft het natuurlijk Bijoux en geen echt goud en zilver etc.
Maar je mag natuurlijk ook gewoon een bod doen en dan kijk ik wel of we er samen uit kunnen komen.
Dus regenboogschaap bij deze nodig ik je uit om een keer langs te komen voor een bak koffie. Of ik bij jou?

Groeten Marco

Re: Sieraden voorraad (afkomstig uit azie) TE KOOP

9
Beste RicardoV,

Er valt niks te verklikken want zeg nou zelf zonder webwinkel is het niet echt makkelijk om even een voorraad als deze te verkopen. Ik heb naderhand vaak genoeg lady's nights gehad en bezocht en daar heb ik verschillende keren goed sieraden verkocht.
Echter heb ik geen tijd om iedere keer lady's nights af te zoeken, en ik wil nu ook gewoon proberen om van alles tegelijk af te komen.
De sieraden zijn nog steeds in de mode dit omdat de sieraden uit de webwinkel Kikai collections die ik mee doorverkocht heb bij de overname nog wel steeds verkocht worden.
Dit kan ik bewijzen en ook de eigenaar kan dit beamen.

Verder word ik een beetje moe van mensen zoals regenboogschaap en jij RicardoV, jullie geven kritiek op producten van mensen die spullen aanbieden waardoor die in een kwaad licht komen te staan zonder dat je weet hoe het zit en er verstand van hebt.
Ook aan jou RicardoV heb ik de vraag: kom maar eens een keer langs en oordeel dan maar op deze advertentie.
De koffie staat klaar en dan mag je van mij eens komen kijken en zeggen dat het niks is.
Graag hoor ik van je.