Webshop (speelgoed) mede-eigenaar voorstellen

1
Hoi,

ik ben Jan Roelofsen. M'n vrouw heeft 3-9 en webwinkel gestart. Vanuit mijn ICT-commercie achtergrond help ik haar met de commerciële zaken.
Ik werk bij een bouwgerelateerde ERP leverancier; altijd B2B dus. Leuke, directe wereld. Momenteel lastig qua omzet, vandaar een focus op een niche, recycling.

We zijn een webwinkel voor duurzaam spelen gestart uit eigen overtuiging. We zien bij onze kinderen enorm veel 'eendagsspeelgoed' Plastic spul zonder een uitdaging; na maximaal een uur zijn ze er op uitgekeken. Voor mij in ieder geval veel ergenis :)
Wat natuurlijk wel helpt is dat we in het buitengebied wonen met veel buitenspeelruimte. Daarnaast voor de aardigheid ook nog een pensionstalling, kleinschalig.

Dit verhaal is dan ook de bron om te starten met een webwinkel gericht op duurzaam spelen; eigen overtuiging dus.

Produkten.
Het assortiment bestaat uit produkten gericht op duurzaam spelen. Het houten speelgoed is van hoge, en duurdere, kwaliteit.
Daarnaast is Siku & Bruder een belangrijke poot.

Marketing mix.
De webshop zelf uiteraard als basis. Wat over ons zelf en het waarom. Facebook als interactiekanaal. Hier probeer ik ook zo goed mogelijk te werken met persoonlijke Tab's te werken en 'likes' collecteren.
Om het produkt en de shop uit te leggen gebruik ik Youtube.

Ik hoop hier een leuke tijd te hebben en ook voor andere wat te kunnen bijdragen. :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.