Graag tips en feedback op [Posters-kopen.nl]

1
Beste leden,

Mijn webshop bestaat inmiddels al een jaar en daarom hoor ik graag wat jullie verbeterd willen zien of anders willen zien. Zodat ik dit weer kan verbeteren en er nog meer uit kan halen.

Alvast bedankt!

Groet,

Daniel

Re: Graag tips en feedback op [Posters-kopen.nl]

2
Het eerste waar ik zelf nu op stuitte was dat je poster-kopen.nl niet hebt. Zou ik direct registreren als ik jou was ;)

Als ik op een foto klik, uiteraard kijk ik nu bij Amerika, kan ik de foto nauwelijks groter zien. Ik wil het graag groter zien om te kijken hoe het eruit ziet. Want ik ben zeer geïnteresseerd in de Amerika-posters.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag tips en feedback op [Posters-kopen.nl]

6
Ik zie weinig mis met het design. Gedateerd vind ik het niet, het komt alleen over alsof het een standaard template is. Waarschijnlijk door de combi van een helder soort blauw en een groen-blauw.

De punten in "daarom posters kopen" zitten helemaal tegen de linker rand, daar mag een beetje ruimte tussen.

De winkelwagen neemt onnodig veel ruimte in, ook al is de afbeelding wel origineel en duidelijk. Als je de winkelwagen wat kleiner maakt en de zoekfunctie daaronder zet. Dan zit de zoekfunctie boven de vouw.

De afbeeldingen zijn echt veel te klein, sorry dat ik het zeg, maar je leverancier is een prutser. Ik kan me voorstellen dat de leverancier voorzichtig is met het kopiëren van afbeeldingen. Maar daar heb je watermerken voor.

Toevallig ben ik de afgelopen tijd op zoek geweest naar een bepaald soort poster. Voor zover ik kan vinden heb je die niet, sorry. :D Maar ik heb gemerkt dat het makkelijk zoekt als je weet welke kenmerken er bij de posters worden opgegeven. Dan kon ik makkelijker in soortgelijke posters zoeken.