nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

1
Het is nu mogelijk om Nederlandse en Belgische bezoekers
naar je webwinkel te krijgen.

Kijk rond op http://www.trafficxpert.nl een Nederlandse site met
verschillende mogelijkheden.

De kleinst mogelijk aantal bezoekers is 2.500 stuks verdeeld over een aantal dagen.
De weg van de geleidelijkheid is uiteraard het beste.

De uitstraling van je webwinkel,product of dienst zijn belangrijk
heel veel teksten op je homepage zal tot weinig of geen
verkopen leiden.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

4
Ward schreef:
Ben Buijsrogge schreef:Het is nu mogelijk om Nederlandse en Belgische bezoekers
naar je webwinkel te krijgen.
Huh :shock: Ik heb nu ook al Nederlandse en Belgische bezoekers, gelukkig wel en vrij veel zelfs.
Helaas is dat voor andere een groot probleem, echter doen zich er mogelijkheden voor.
Het is natuurlijk een ongekende luxe als je veel bezoekers heb.
Maar als je meer wilt verkopen en je bent opzoek naar nieuwe bezoekers op je webwinkel
dan is dat een uitgelezen kans

Groetjes
Traffic Xpert
Ben
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

7
Rudy schreef:Zomaar wat bezoekers op mijn webwinkel heb ik helemaal niets aan. Nutteloze server load zonder conversie. Alleen relevante bezoekers zijn waardevol en dat lijkt mij niet mogelijk met dit systeem.
Je hebt er een verkeerde gedachte bij je krijgt alleen maar Relevante waardevolle bezoekers,
het zijn geen GTP, of HITS.

Ze kunnen ook op onderwerp binnen komen , hier bedoel ik mee als je schoenen verkoopt dan kom je in de rubriek Shopping, als je verzekeringen verkoopt in Financieen enz

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

8
Wij kunnen naar elke willekeurige website 192.000 unieke bezoekers sturen. Prijs: 97€
Grappig. Hoe doe je dit? Heb je zelf 192.000 unieke pc's staan en dan ga je de webshop bezoeken? En zoals Rudy zei, wat is het nut ervan als ik een bezoeker krijg die helemaal niks met mijn producten te maken heeft?

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

9
RicardoV schreef:
Wij kunnen naar elke willekeurige website 192.000 unieke bezoekers sturen. Prijs: 97€
Grappig. Hoe doe je dit? Heb je zelf 192.000 unieke pc's staan en dan ga je de webshop bezoeken? En zoals Rudy zei, wat is het nut ervan als ik een bezoeker krijg die helemaal niks met mijn producten te maken heeft?
Wereld bezoekers is niet relevant voor je Nederlandse webwinkel, wel de Unieke bezoekers
Ze kunnen op onderwerp binnenkomen , hier bedoel ik mee als je schoenen verkoopt dan kom je in de rubriek Shopping, als je verzekeringen verkoopt in Financieen enz

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

12
Ben Buijsrogge schreef:De bezoekers komen allemaal uit Nederland of Belgie (kan ook beide)
mensen met een koopintentie.
Ja dat snap ik. Maar heb je een website, startpagina o.i.d. of stuur je een mailing? Waar komt mijn link te staan?

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

14
Hij toont een van je webpagina's in een full-page pop-under en telt die impressie als bezoeker. Dat 99% een pop-up of pop-under met ongewenste reclame meteen wegklikt en er ook geen prettige merkbeleving aan overhoudt, wordt glad vergeten.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

15
Ben Buijsrogge schreef:
Rudy schreef:De bezoekers komen allemaal uit Nederland of Belgie (kan ook beide)
mensen met een koopintentie.
Ja dat snap ik. Maar heb je een website, startpagina o.i.d. of stuur je een mailing? Waar komt mijn link te staan?
Jouw unieke link komt in mijn systeem te staan
je kunt hier kijken hoe het werkt http://www.trafficxpert.nl/c-35821/hoe-het-werkt[/quote]

Rudy vraagt waar de link komt van de advertentie.
Je link geeft daar geen antwoord op en overigens staat het vol met spellingfouten.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

16
Ward schreef:Hij toont een van je webpagina's in een full-page pop-under en telt die impressie als bezoeker. Dat 99% een pop-up of pop-under met ongewenste reclame meteen wegklikt en er ook geen prettige merkbeleving aan overhoudt, wordt glad vergeten.
Maar meneer verteld dat je BEZOEKERS krijgt. Dat betekent dus dat alleen de personen die op de pop up klikken, geteld worden. ?

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

17
RicardoV schreef:
Ward schreef:Hij toont een van je webpagina's in een full-page pop-under en telt die impressie als bezoeker. Dat 99% een pop-up of pop-under met ongewenste reclame meteen wegklikt en er ook geen prettige merkbeleving aan overhoudt, wordt glad vergeten.
Maar meneer verteld dat je BEZOEKERS krijgt. Dat betekent dus dat alleen de personen die op de pop up klikken, geteld worden. ?

De Full Page Pop Under is GEEN reclame maar jouw webwinkel, en als je hier
de juiste producten of diensten op staan heb je een bezoeker met een koopintentie

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

18
RicardoV schreef:Maar meneer verteld dat je BEZOEKERS krijgt. Dat betekent dus dat alleen de personen die op de pop up klikken, geteld worden. ?
Zoals hij het zelf uitlegt, laadt hij een van je webpagina's ongevraagd in een pop-under. Dan heb je dus een "bezoeker", maar wel een die meestal helemaal niet om het bezoek heeft gevraagd. Zet een zware jongen op de stoep voor je winkel en laat die elke toevallige passant aan zijn kraag naar binnen sleuren. Daar houd je vast veel blije klanten aan over. Not.

Nog afgezien van de negatieve beleving van ongevraagde reclame in opspringende vensters, werkt dat bij goed beveiligde browsers en sites niet en heb je dús al een enorme voorselectie in de doelgroep.

*EDIT* En niet te vergeten: je webshop wordt blacklisted als die maar vaak genoeg is geblokkeerd door pop-up blockers en andere software voor internetbeveiliging. De heren Norton en McAfee houden niet van dat soort URL's.

Misschien maar even aan bedrijfsadviseur Buijsrogge vragen of zijn aansprakelijkheidsverzekering de schade daarvan dekt.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

20
Rudy schreef:Dus met andere woorden is het een banner in de vorm van je website plaatsen met een CPM van € 4,70 bij afname van 10.000 views. Wees dan gewoon eerlijk en noem het geen "bezoekers". Pure misleiding dus!

Helaas ben je niet op de hoogte en wil je je hier niet in verdiepen
Het zijn geen pageviews maar bezoekers en geen zware jongens.

Zeker geen pure misleiding........maar daadwerkelijke bezoekers.

Als je stil blijft staan in je ontwikkeling kom je ook niet verder

Bedrijfsadviseur Buijsrogge heeft een aansparakelijkheids verzekering
maar hoeft hem niet te gebruiken.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

21
Ward schreef:
RicardoV schreef:Maar meneer verteld dat je BEZOEKERS krijgt. Dat betekent dus dat alleen de personen die op de pop up klikken, geteld worden. ?
Zoals hij het zelf uitlegt, laadt hij een van je webpagina's ongevraagd in een pop-under. Dan heb je dus een "bezoeker", maar wel een die meestal helemaal niet om het bezoek heeft gevraagd. Zet een zware jongen op de stoep voor je winkel en laat die elke toevallige passant aan zijn kraag naar binnen sleuren. Daar houd je vast veel blije klanten aan over. Not.

Nog afgezien van de negatieve beleving van ongevraagde reclame in opspringende vensters, werkt dat bij goed beveiligde browsers en sites niet en heb je dús al een enorme voorselectie in de doelgroep.

*EDIT* En niet te vergeten: je webshop wordt blacklisted als die maar vaak genoeg is geblokkeerd door pop-up blockers en andere software voor internetbeveiliging. De heren Norton en McAfee houden niet van dat soort URL's.

Misschien maar even aan bedrijfsadviseur Buijsrogge vragen of zijn aansprakelijkheidsverzekering de schade daarvan dekt.

Helaas sla je de plank mis.

Bedrijfsadviseur Buijsrogge heeft een aansprakelijkheids verzekering net zoals iedere goede internet ondernemer.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

22
Ben Buijsrogge schreef:Helaas ben je niet op de hoogte en wil je je hier niet in verdiepen
Het zijn geen pageviews maar bezoekers en geen zware jongens.
Leg dan nog eens uit waarom jij denkt dat het vertonen van een banner gelijk staat aan een bezoeker op mijn webwinkel.
Ben Buijsrogge schreef:Als je stil blijft staan in je ontwikkeling kom je ook niet verder
Voor ontwikkeling hoef ik niet op elke vorm van online marketing in te gaan. Met de informatie die Ward zojuist gaf denk ik dat we met deze service juist een stap achteruit gaan.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

23
Rudy schreef:
Ben Buijsrogge schreef:Helaas ben je niet op de hoogte en wil je je hier niet in verdiepen
Het zijn geen pageviews maar bezoekers en geen zware jongens.
Leg dan nog eens uit waarom jij denkt dat het vertonen van een banner gelijk staat aan een bezoeker op mijn webwinkel.
Ben Buijsrogge schreef:Als je stil blijft staan in je ontwikkeling kom je ook niet verder
Voor ontwikkeling hoef ik niet op elke vorm van online marketing in te gaan. Met de informatie die Ward zojuist gaf denk ik dat we met deze service juist een stap achteruit gaan.

Je hebt het nu over een vergelijking die niet aan de orde is en niet is genoemd door mij.
Jullie halen helaas een aantal dingen door elkaar.

Een unieke bezoeker in je webwinkel is een mogelijke klant dan kan Traffic Xpert leveren.
Dat is waar Traffic Xpert voor staat.

Je hoeft hier ook niet op in te gaan deze nieuwe vorm van online marketing, maar
de bedoeling is dat je weet dat het er is.

Maar hoe meer webwinkels hoe meer keus voor de bezoekers.
de vraag is dan blijven ze terug komen in jouw webwinkel of ga je ze helpen.....

Het centrale idee van online marketing is dat je de
boodschap niet naar je doelgroep zendt, maar
dat je de boodschap daar neerzet waar je
doelgroep uit zichzelf naar toe gaat.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

24
Het centrale idee van online marketing is dat je de
boodschap niet naar je doelgroep zendt, maar
dat je de boodschap daar neerzet waar je
doelgroep uit zichzelf naar toe gaat.
De bezoeker gaat er niet uit zichzelf naar toe. Je dwingt de bezoeker door middel van een popup.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

25
RicardoV schreef:
Het centrale idee van online marketing is dat je de
boodschap niet naar je doelgroep zendt, maar
dat je de boodschap daar neerzet waar je
doelgroep uit zichzelf naar toe gaat.
De bezoeker gaat er niet uit zichzelf naar toe. Je dwingt de bezoeker door middel van een popup.
De bezoeker krijgt de mogelijkheid om in jouw winkel te stappen
daarvoor had hij geen kennis van jouw webwinkel

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

26
De bezoeker krijgt de mogelijkjheid om in jouw winkel te stappen
Kun je mij vertellen hoe hij die mogelijkheid krijgt?
Want als ik het goed begrepen heb dan wordt er een popup verzonden naar de bezoeker van een website ( los van de webshop ).

Je geeft aan dat de bezoeker direct op jouw 'website' bevindt. Want je kenmerkt het als een bezoeker. Dit, terwijl de bezoeker niet gevraagd heeft om in jouw website te springen. Hij vraagt immers niet om de popup, noch klikt hij ergens op.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

28
Wouterjan schreef:Mensen, discuseren is echt onzin hier.
Iedereen weet (hoop ik) dat zulke bezoekers totaal geen nut hebben. En dat het niet om veel bezoekers gaat maar om verkoop.
Dus laat dit topic lekker weg zakken ofzo.

Eindelijk iemand die het snapt verkopen daar gaat het om, en juist Traffic Xpert
kan je die bezoekers leveren doelgericht met een koopintentie.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

29
RicardoV schreef:
De bezoeker krijgt de mogelijkjheid om in jouw winkel te stappen
Kun je mij vertellen hoe hij die mogelijkheid krijgt?
Want als ik het goed begrepen heb dan wordt er een popup verzonden naar de bezoeker van een website ( los van de webshop ).

Je geeft aan dat de bezoeker direct op jouw 'website' bevindt. Want je kenmerkt het als een bezoeker. Dit, terwijl de bezoeker niet gevraagd heeft om in jouw website te springen. Hij vraagt immers niet om de popup, noch klikt hij ergens op.

De Popup wordt gezonden naar mensen die zich hiervoor hebben aangemeld met hun doel en koopintentie.
Dus als het gevraagde nu voor je deur staat.............en het is aantrekkelijk stap je naar binnen anders ga je een deur verder.

Re: nu unieke Nederlandse en Belgische bezoekers

30
Ben Buijsrogge schreef:
Wouterjan schreef:Mensen, discuseren is echt onzin hier.
Iedereen weet (hoop ik) dat zulke bezoekers totaal geen nut hebben. En dat het niet om veel bezoekers gaat maar om verkoop.
Dus laat dit topic lekker weg zakken ofzo.

Eindelijk iemand die het snapt verkopen daar gaat het om, en juist Traffic Xpert
kan je die bezoekers leveren doelgericht met een koopintentie.
Goed lezen. De bezoekers die jij levert heeft volgens hem geen nut :?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!