Het lijkt een simpele vraag, maar bij de klantenservice van PostNL Zakelijk moesten ze me het antwoord schuldig blijven.
PostNL Business Service schreef:Dit is in ieder geval niet een medewerker van PostNL.
PostNL Business Service schreef:Dit is in ieder geval niet een medewerker van PostNL.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dat er in elk land andere samenwerkingsverbanden zijn, kan ik begrijpen. Dat die samenwerkingsverbanden ook nog kunnen verschillen naar type poststuk of pakket, begrijp ik ook.eentje schreef:Ik denk ook niet dat ze er een eenduidig antwoord op kunnen geven.
Post.NL werkt met veel subcontractors en partners ook in Nederland. De melding Chauffer onderweg, word standaard gegeven als het pakketje de laatste warehouse heeft bereikt. De melding kan al gegeven worden, terwijl feitelijk de chauffeur nog zijn route aan het sorteren is of dat hij zelfs nog moet beginnen. Technisch moet het allemaal wel mogelijk zijn, maar een bedrijf als Post.nl loopt meestal een x aantal jaar achter op de technische mogelijkheden en natuurlijk moeten die mogelijkheden genoeg voor ze opleveren.
Maar #1... in de Track & Trace van PostNL kun je voor een toenemend aantal Europese landen volgen hoe je pakket ervoor staat. Als je "Chauffeur is onderweg" kunt melden, weet je ook in welke bus hij rijdt.
@PostNLWebcare PostNL Webcare schreef:@zietuwel Dat wordt bezorgd door TNT België. ^NP