graag stel ik voor outlet4bikers.nl

1
Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum.

Graag stel ik aan jullie voor http://www.outlet4bikers.nl

Een webshop waarop ik probeer allerhande artikelen mbt motoren en motorrijden te verkopen.
Denk hieraan aan helmen, kleding, accessoires, tassen en onderdelen. Ook artikelen als zonnebrillen sleutelhangers en riemen, dus niet alleen maar motorgerelateerde zaken.

Voorlopig gaat het redelijk, de eerste orders zijn binnen, ook de eerste aanmeldingen voor de nieuwsbrief zijn binnen. De eerste hoop ik binnenkort te maken.

Als naam voor de aanbieding heb ik Superdeals, de naam zegt het, aanbiedingen die je als je het product nodig hebt, niet kunt laten liggen.

Zo genoeg over de shop, nu even over mijzelf:

Mijn naam is Ferry, inmiddels algemeen directeur (volgens de inschrijivng bij de kvk ) en eigenaar van achterliggende BV. Dit is allemaal online nog wel te vinden.

Ik ben 30 jaar, en kom uit Raalte.

Mijn hobby's zijn mountainbiken, online games en uiteraard het werken aan mijn webshop :)
Ook wandelen in de natuur is 1 van mijn favoriete bezigheden, de frisse lucht, geluid van vogels en geruis van bladeren zijn toch dingen die je als mens niet echt missen kunt. Nu woon ik natuurlijk in het oosten, dus ben gezegend met de natuur op fietsafstand. Holterberg en diverse andere natuurgebieden binnen handbereik.

In het verleden heb ik gewerkt voor Azerty Hardware uit raalte, daar heb ik de eerste ervaringen met online shops opgedaan, ik dacht, dat kan ik ook :)

Ik hoop op dit forum gelijkgezinden te vinden.

Voor nu genoeg :)

Re: graag stel ik voor outlet4bikers.nl

2
outlet4bikers schreef: In het verleden heb ik gewerkt voor Azerty Hardware uit raalte, daar heb ik de eerste ervaringen met online shops opgedaan, ik dacht, dat kan ik ook :)
Hoop niet dat je ontslag hebt genomen om zelf een webwinkel te starten. In ieder geval veel succes en welkom op het forum!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: graag stel ik voor outlet4bikers.nl

6
frafra schreef:Ik zag Raalte staan en moest direct aan Azerty denken :)

Welke online games speel je zoal en welkom op het forum!
voornamelijk css en grepolis, maar mijn tijd online gaat vooral naar facebook.. NOT :)

helaas wordt dit steeds belangrijker, af en toe is het zelfs nuttig, maar meestal van die kansloze berichten..