Pagina 1 van 1

live support

Geplaatst: 18 oktober 2009
door natuurlijk-led
Hoi forum leden,
Ik zoek voor onze website een goede oplossing om live support chat aan te bieden op onze webwinkel (natuurlijk-led.nl) een van de problemen die het moet oplossen dat het te bedienen is met een windows en een apple pc.
Wie kent er een goede oplossing hiervoor??

vr gr
Gerard
natuurlijk-led.nl

Geplaatst: 21 oktober 2009
door Mart1961
Bedoel je dat het door de klanten met zowel een Mac als een Windows machine moiet kunnen bedienen?
Of jullie operators?

Vanaf hoeveel werkplekken en operators wil je die Live Help bemannen?

Groetjes,
Martin

Geplaatst: 12 januari 2010
door Vagshop|Vw&Audi
Ik heb gewoon MSN via Live chatcode geimplementeerd, is dat geen optie?

Geplaatst: 12 januari 2010
door acaza
Misschien interessant om het even te hebben over live support.
Wij hebben op dit moment geen enkele live support op onze website. Mensen moeten dus een mailtje sturen als ze info willen.

Wel denken we eraan om een telefoonnummer op de site te plaatsen.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring?

Dit wijkt even af van de chatsupport, maar telefoon of chat liggen toch niet zover uit elkaar.

Groeten

Geplaatst: 13 januari 2010
door eentje
In nederland is een telefoonnummer verplicht. Dus is eigenlijk geen discussiepunt.

Wat betreft chat support spreekt mij chatzilla heel erg aan, multi platform, server side. Maar ik moet het nog steeds implementeren.

Geplaatst: 05 februari 2010
door ceezoo
De beste optie die ik ken is Whoson. Een live chat module en een uitgebreide tool om te kijken wei er online is, zodat je ook bezoekgeschiedenis van de chatter/klant hebt. ALs je slim bent, koopel je dit aan je CRM. Ken je klant... :-)

Geen telefoonnummer op de site? Dan wil je geen klanten lijkt me ...

grtz,

douwe

Geplaatst: 01 maart 2010
door Ugo
Hoi Gerard,

wij maken gebruik van Volusion erg makkelijk en overzichtelijk.
Een overzicht van de mogelijkheden: http://www.volusion.com/livechat_download.asp

Groet!