Re: [sanniee.nl] De webshop van mijn vriendin

2
Eerlijk gezegd vindt ik zulk soort webshop's geen mooie uitstraling hebben.Komt vooral doordat de categorieën zo klein en amateuristisch er uit zien. Het ziet er allemaal te simpel uit waardoor ik persoonlijk binnen enkele seconden bij de webshop vandaan zal gaan.

Sorry voor misschien de wat harde kritiek, maar doe je er voordeel mee.

Re: [sanniee.nl] De webshop van mijn vriendin

3
deze site is gemaakt in 2012, maar ziet er uit als een webshop van 5 jaar geleden.
De AV en retourneer pagina zijn zeer vaag.
In de AV staat ook "Er zijn geen verzendkosten", dus als ik iets van 1 euro koop, ga jij gratis verzenden?

Re: [sanniee.nl] De webshop van mijn vriendin

4
Met deze webwinkel verkoop je wellicht iets aan bekenden. Onbekenden gaan op deze webwinkel geen bestelling doen. De website doet gedateerd aan, heeft de slechte foto's, onduidelijke teksten in service pagina's en een veel te hoog hobby gehalte. Daarbij kan er niet met iDEAL betaald worden. Wellicht kan iemand anders iets positiefs zeggen, ik kan niets vinden helaas.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [sanniee.nl] De webshop van mijn vriendin

8
Ik ben ook niet zo weg van de webwinkel, zoals eerder vermeld is, de winkel oogt ouderwets en oubollig.

Verder mis ik een duidelijke indeling van de producten en de functie van je spullen.

Afbeelding


Wat zou je bijv. hiermee doen?

Verder zien de zelfgemaakte speldjes e.d. er ook niet zo mooi uit wat afwerking betreft; lijmrestjes, draadjes etc...

Het principe vind ik wel leuk hoor, zelfgemaakte spullen in je webwinkel! Dat is positief!

Algemene voorwaarden:
'Garantie:
Als een product niet goed is qua kwaliteit, kunt u het terug sturen. Ik zal u in dat geval zo snel mogelijk zo'n zelfde product toesturen' :?: En dan van betere kwaliteit? Nee, want dan is het niet 'zo'n zelfde product'...Rare zin...

Check ook even de spelling en grammatica; 't zijn meer dan een paar kleine tikfoutjes..

Verder zijn er nog wel meer verbeterpunten, maar hier laat ik het even bij, succes!

O ja; 15693 bezoeken sinds zondag, 05 februari 2012...<- Dit vind ik niet zo plausibel...