Diddl spulletjes

1
Beste Leden van webwinkelforum.nl,

Ik heb zelf een aantal webshops en heb daardoor ook hier en daar contacten met winkels over artikelen. Nu heb 1,5 week geleden van een winkelier die zijn winkel ging sluiten een reeks Diddl spullen overgekocht. Het ging om een faillissement van hem waardoor een aantal winkels en webwinkels dingen hebben ingekocht om de klap zachter te maken.

Helaas kan ik zelf deze artikelen niet aan mijn winkelend publiek kwijt omdat onze doelgroep, mannen tussen de 16 en 50 is.

Nu heb ik een informatieve pagina gemaakt waar alle spullen op staan. Het heeft een verkoop waarde van 489 euro en ik verkoop het voor 175 euro.

Hier de link naar de artikelen. Ik verkoop het natuurlijk gewoon als mijn bedrijf, maar ik wil niet mijn artikelen linken aan deze eenmalige Diddl verkoop.
http://tinyurl.com/c2whxon

Sta jij wel eens op beurzen waar ook kinderen lopen of heb je een webshop in kinderartikelen dan is dit een mooie reeks naar mijn mening!

Groeten Jordi
Tijdelijk actie voor webwinkeleigenaren: Webshop banner laten maken voor slechts 30 euro met 100% tevredenheidsgarantie. Referentiewerk Aanstekerwebshop

Re: Diddl spulletjes

2
Hoi hoi,

Ik heb wel interesse om het over te nemen maar hoe zit het met verzenden
ik weet niet hoe groot het pakket wordt alles bij elkaar
of is het eventueel op te halen? ik woon in Overijssel..

ik hoor het wel

Re: Diddl spulletjes

3
Beste Yvette,

Sorry voor de wat late reactie.

Geen probleem, die verzendkosten zal ik voor mijn rekening nemen. Ik kijk of het in één doos kan, dan kost het me 6,75 euro en anders doe ik het in twee dozen en betaal ik 2 x 6,75 euro. Ik heb deze set overgekocht, niet om er winst uit te maken maar om te helpen. PM even je email adres dan kan ik nog wat foto's sturen van de totale set voor je zodat je goed kan zien wat erbij zit!

Groetjes Jordi
Tijdelijk actie voor webwinkeleigenaren: Webshop banner laten maken voor slechts 30 euro met 100% tevredenheidsgarantie. Referentiewerk Aanstekerwebshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.