Webshop starten in scheermesjes

1
Ik zit te denken om een webshop te starten in scheermesjes. Dit is voor mij een interessant product en ik zie er wel potentie in. Lees op diverse blogs dat je rekening moet houden met de marge op een product en deze is vrij laag op een scheermesje.....

Mijn vraag aan jullie is of het slim is voor mij om dit door te zetten (heb alleen nog maar een domein, dus niet veel geïnvesteerd) of dat ik me beter op iets anders kan richten.

Re: Webshop starten in scheermesjes

2
Mijn advies; maak eens een businessplan. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden of te downloaden, volgens mij zit er zelfs een in office.

Gaandeweg kom je allerlei dingen tegen waar je misschien nog helemaal niet bij stil had gestaan, zowel positief als negatief.

Belangrijk is wel dat je echt 100% achter je beslissing staat en je doel voor ogen blijft houden.
Wat ik kan opmaken uit je bericht is dat je graag een webshop wil beginnen, maar nog twijfelt met het aan te bieden product.

Persoonlijk denk ik dat een scheermesjes webwinkel best goed kan uitpakken, al heb je wel wat concurrentie. Succes met het nemen van je beslissing!

Re: Webshop starten in scheermesjes

3
En is het nog gelukt?
Kleine marges ligt er aan, kijk eens naar je concurrentie. Er zijn sites die soms 40% duurder zijn dan omdat ze al langer bestaan en klanten toch weer terugkomen. En er zijn shops die gaan voor kleine marges om klanten te trekken en naamsbekendheid willen krijgen

Ik bied oa ook scheermesjes aan, wordt wel besteld maar niet zovaak als mijn andere producten. Een scheermesje van bijvoorbeeld gillette 8 stuks doe je vaak behoorlijk lang mee, je moet het dus hebben van nieuwe klanten om draaiende te blijven
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.