Klant zegt alleen de verpakking te hebben ontvangen
Geplaatst: 11 juli 2012
Ik zit met een probleem. Een klant heeft bij mij een "duur" horloge bestelt bij ons in de webwinkel. Deze horloges zitten in een luxe verpakking. Nu zegt ze dat ze het pakketje heeft ontvangen, maar dat alleen de luxe verpakking in het pakket zit en geen horloge.
Nu ben ik er 100% zeker van dat dit niet kan. Onze horloges gaan nooit uit de verpakking, maar worden voordat ze verstuurd worden gecontroleerd op kleur. Het horloge gaat dus niet uit de luxe doos.
Ik vroeg dus gelijk of het pakket open was gemaakt, maar ze zegt zelf dat dit niet het geval was. Ik zit dus nu met het probleem wat ik moet doen bij zo'n situatie.
Heeft een van jullie weleens zo'n situatie gehad?
Nu ben ik er 100% zeker van dat dit niet kan. Onze horloges gaan nooit uit de verpakking, maar worden voordat ze verstuurd worden gecontroleerd op kleur. Het horloge gaat dus niet uit de luxe doos.
Ik vroeg dus gelijk of het pakket open was gemaakt, maar ze zegt zelf dat dit niet het geval was. Ik zit dus nu met het probleem wat ik moet doen bij zo'n situatie.
Heeft een van jullie weleens zo'n situatie gehad?