Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

[www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Hallo mensen,

Ik ben nu al anderhalf jaar actief hier op het forum en vandaag heb ik eindelijk een webwinkel geopend :) De naam luidt http://www.posterhouse.nl en ik verkoop allerlei soorten posters. Wat mij anders maakt dan anders shops met posters zijn als eerste de filmposters. Er zijn weinig webwinkels die filmposters verkopen en die ook meer dan alleen de populairste titels in hun assortiment hebben staan in Nederland. Ik ben ook van plan voornamelijk de filmposters in de toekomst uit te breiden om daar echt uniek in te worden. Een ander pluspunt is dat ik klanten ervan kan verzekeren dat ze dezelfde dag nog antwoord krijgen als ze voor 21:00 uur iets vragen. Omdat ik zoiets als snelle verzending niet kan garanderen maar zoiets als snelle klantenservice dan weer wel, vind ik het belangrijk omdat te vermelden.
Ik zou graag feedback op het uiterlijk en de inhoud van jullie willen. Ook kleine foutjes graag vermelden.
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Haal eerst die achtergrond weg en dan praten we verder.

Serieus auw!
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Haal eerst die achtergrond weg en dan praten we verder.

Serieus auw!
*zonnebril opzet*
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Haal eerst die achtergrond weg en dan praten we verder.

Serieus auw!
Ik zal er wel iets rustigers voor in de plaats zetten :) Ik werk zelf op een mini-laptop en dan komt de achtergrond niet zo uit, maar ik neem aan dat je op een groot scherm werkt. Ik heb daar nog niet zo goed aan gedacht
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Inderdaad.. oordeel zelf ;)
En dan is deze foto nog verkleint:
Afbeelding

Ook je knoppen onderaan de pagina komen niet echt professioneel over.

Wat betreft het verzenden, kun je niet gewoon 2 poster kokers aan elkaar plakken bij 't verzenden? Vreemd dat je 1€ extra rekent voor een extra poster.
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Bedoel je dat de buttons niet professioneel over komen omdat de disclaimer knop er niet hetzelfde uitziet (had ik later namelijk nog gemaakt) Of omdat er van die witte puntjes in de hoekjes zitten?
Over de verzendkosten: Ik doe aan dropshipping en dit is om de kosten te dekken voor als er posters worden besteld die ik bij 2 verschillende leveranciers weghaal. Ik heb namelijk niets op voorraad.
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
Shopotheek
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 juli 2012

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Dag John,

Wat feedback van mijn kant.

Allereerst is mijn advies om de kwaliteit van de header (afbeelding bovenaan) in je webshop te verbeteren. Je logo ziet er zeer korrelig uit en is ook veel te druk.

In je linkermenu maar ook je "Zoek button" gebruik je de zelfde afbeelding, deze kunnen veel beter. Ik zou voor de linkermenu een raquo of iets wat er op lijkt gebruiken. De huidige afbeelding is veel te groot en trekt te veel aandacht. Voor de zoek button zou ik een mooie knop maken.

De afbeeldingen in je slider zijn veel te schreeuwerig en ik vermoed dat bijna niemand de teksten in je afbeeldingen leest. Ik heb op het eerste blik geen idee waarop ik moet klikken in je webwinkel.

De productweergaves zijn veel te hoog. De knoppen "Details" & "In de winkelwagen" kunnen veel hoger en zorg voor eenheid in je webwinkel door dezelfde buttons te gebruiken. Nu verschillen je buttons heel erg van elkaar.

Verder zou je misschien wat aan de kleuren kunnen aanpassen, ik vind het persoonlijk een beetje te veel blauw.

In je URL maak je gebruik van spaties. Ik zou deze vervangen door streepjes:
Harry%20Potter%20and%20the%20Deathly%20Hallows:%20Part%20I
Harry-Potter-and-the-Deathly-Hallows:-Part-I
Dit is al een stuk leesbaarder!

In de winkelwagen kan ik maximaal 10 x hetzelfde product bestellen. Ook hier kunnen de knoppen grafisch veel beter. In je winkelwagen zie ik verder niet of dit de prijs incl. BTW is en of er verzendkosten bij komen of niet.

Een pluspunt is wel dat je direct kunt afrekenen in je webwinkel zonder te registreren! Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

P.S houd rekening met de cookiewet
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Allereerst bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik heb er zeker wat aan, ik heb alleen nog wel wat vraagjes:

De afbeeldingen in je slider zijn veel te schreeuwerig en ik vermoed dat bijna niemand de teksten in je afbeeldingen leest. Ik heb op het eerste blik geen idee waarop ik moet klikken in je webwinkel.
Hoe bedoel je dat je niet weet waar je moet klikken? Zowel links in beeld als in de header zijn de categorieën toch duidelijk weergegeven? Of vind je dat de slider veel te prominent aanwezig is?
De productweergaves zijn veel te hoog.
Wat bedoel je hier precies mee?
In je winkelwagen zie ik verder niet of dit de prijs incl. BTW is en of er verzendkosten bij komen of niet.
Dat hoeft toch niet aangezien ik een webwinkel ben voor particulieren? Die verkopen standaard incl BTW. De verzendkosten staan al vermeld op de productpagina's of is dat niet goed genoeg?
P.S houd rekening met de cookiewet
Daar heb ik hier al wat over geschreven: http://www.posterhouse.nl/privacy-pm-9.html Is dat goed genoeg?
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

11 oktober 2012

Met de cookiewet moet je echt toestemming van je bezoeker vragen. Zie bv http://www.fok.nl of http://www.uitzendinggemist.nl.

Heel veel sites, waaronder de mijne, voldoen daar nog niet aan. Ik ben ook hard op zoek naar een juiste oplossing :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
Rob Pater
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 augustus 2012
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

12 oktober 2012

Hallo John,

Dit Altijd veilig met iDEAL betalen in een beveiligde SSL omgeving snap ik niet helemaal.
Als ik namelijk een account aanmaak is er helemaal niks versleuteld, of doel je er op dat als je bij de bank met ideal betaald dat die verbinding versleuteld is. Dus dan is het een bravo voor de bank, goed gedaan bank dat we veilig kunnen betalen :wink: SSL is een verplichting hoor.

Ja en dan de site.
Het is idee is weer heel erg leuk maar de uitvoering is weer met een mijnwebwinkel gedaan zeker?
Ik zal als ik jouw was eens gaan verdiepen in een openscource oplossing.
Groet Rob,
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

12 oktober 2012

Hallo John,

Dit Altijd veilig met iDEAL betalen in een beveiligde SSL omgeving snap ik niet helemaal.
Als ik namelijk een account aanmaak is er helemaal niks versleuteld, of doel je er op dat als je bij de bank met ideal betaald dat die verbinding versleuteld is. Dus dan is het een bravo voor de bank, goed gedaan bank dat we veilig kunnen betalen :wink: SSL is een verplichting hoor.

Ja en dan de site.
Het is idee is weer heel erg leuk maar de uitvoering is weer met een mijnwebwinkel gedaan zeker?
Ik zal als ik jouw was eens gaan verdiepen in een openscource oplossing.
Dat beveiligd betalen is om de klant wat vertrouwen te geven. Natuurlijk is SSL van hun bank en heb ik daar niets mee te maken. Maar om maar even aan te duiden dat je betaling hier veilig verloopt.

Ik heb het gemaakt met shoptrader, naar mijn mening een stukken betere webwinkel onder licentie dan mijnwebwinkel. Kun je ook wat specifieker zijn over de gebreken?
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

16 oktober 2012

Meer feedback is zeker welkom
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

16 oktober 2012

Meer feedback is zeker welkom
- maak een duidelijkere header ipv een via paint
- over ons knop loopt niet recht met de andere
- witte randjes bij knoppen weghalen
- Link naar algemene voorwaarden maken
- Pijl bij zoekbalk laten aansluiten
- Zie het nut niet van kvk nummers in je menu te plaatsen
- Leg eens uit wat die speciale techniek is waardoor er diepte in posters is te zien
- Wat is het postermateriaal
- telefoonnummer vermelden bij stel je vraag
- Wat is het nut van een 'doorgaan' knop die je naar de homepage leidt?

Hier ben je wel even mee zoet ;)
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

17 oktober 2012

Meer feedback is zeker welkom
- Link naar algemene voorwaarden maken
Die staat onderaan de site en staat ook in het bestelproces
- Pijl bij zoekbalk laten aansluiten
- Wat is het nut van een 'doorgaan' knop die je naar de homepage leidt?
Zit helaas geïmplementeerd in de software
- Zie het nut niet van kvk nummers in je menu te plaatsen
Wekt vertrouwen.
- telefoonnummer vermelden bij stel je vraag
Ben scholier, ben lang niet altijd bereikbaar.
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
LDestrooper
Berichten: 47
Lid geworden op: 13 december 2011
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

17 oktober 2012

Ik heb het gevoel dat je nog een heel lange weg te gaan hebt tegen dat je site veel vertrouwen zal geven.

Bij deze toch enkel punten die zouden helpen om je webshop overzichtelijk & aantrekkelijk te houden:

- Duidelijke scheiding maken tussen je Categoriën en je header afbeelding, ik had pas door dat het links waren toen ik erover ging en dat zal ongetwijfeld nog anderen overkomen
- Iemand haalde je achtergrond al aan die ondertussen veranderd is naar effen blauw. Ik zou een zeer licht blauw kiezen hiervoor. Op die manier komt het niet zo drukkend over en komt je accent op het center van de pagina te liggen. Persoonlijk zou ik blauw volledig laten liggen en wit gebruiken of een ander zacht kleur. Als je echt voor blauw wil kiezen, kijk hier even: http://www.colourlovers.com/palette/358 ... ating_loss
- In je header afbeelding staan je betalingsmogelijkheden "geplakt". Dit komt niet echt professioneel over en zou dan ook aanraden om dit anders aan te pakken
- In je hoofdpagina staat "Dit is PosterHouse.nl", ik zou dit weglaten aangezien dit reeds staat in je logo in je URL. Dit is de ruimte waar je producten eigenlijk zouden moeten staan want deze staan nu veel te laag. (onder je fold)
- Bij de knop "details" zou ik het pijltje weglaten, en bij "in de winkelwagen" zou ik dezelfde afgeronde hoeken gebruiken als de knop "details"
- De knoppen "details" en "in de winkelwagen" mogen dichter bij de samenvatting erboven worden geplaatst en eronder voorzie je best een marge
- Je zoekvenster in je menu bar staat de ver van de zoekknop. Ook zou ik de knop zelf vervangen door een knop die die zwarte achtergrond niet heeft.
- Je logo zou ik maken in Illustrator of dergelijke (vector georienteerd logo, altijd!) en opslaan als hoogste kwaliteit JPG, hetzelfde voor de 2 zinnen eronder.
- "Altijd €5,95 verzendkosten", "En €1 per extra poster" zou ik eigenlijk niet in de header plaatsen. In de plaats van de klant aan te tonen hoeveel verzendkosten ze moeten betalen komt het erop neer dat ze al 5,95 EUR moeten betalen maar nog niet eens iets hebben gekocht.
- "Stel je vraag" in je menu zou ik vervangen door "Contact". Ik had pas door dat het je je naar het contactformulier brengt nadat ik er op had geklikt.
- Je hebt een block "De nummers" in je sidebar, maar het nummer dat ik zoek vind ik hier nergens. Namelijk het telefoonnummer. Vervang misschien het gehele blok door "Onze gegevens" en vermeld firmanaam, adres, telefoon, e-mail, kvk en btw-nummer

That's it for now, hopelijk heb je er wat aan :D
Trotse eigenaar van [url=https://www.koffiemetkarakter.be]ambachtelijke koffiebranderij[/url] Koffie 't Molentje.
 
Instinct
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 oktober 2012

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

17 oktober 2012

There we go:

- Je header een andere achtergrondkleur geven
- PostNL, Paypal en iDEAL logo scherper of helemaal verwijderen, aangezien de aandacht niet te veel naar de header moet worden getrokken
- De tekst op de knoppen onder 'klantenservice' zijn horizontaal in elkaar gedrukt
- De 'doorgaan' knop is onscherp en lelijk
- Bij 'Privacy' komt SSL aan bod, maar je legt niet uit wat het is
- BTW-nummer is niet compleet
- De 'winkelwagen' knop is niet mooi
- De Facebook 'follow' knop vind ik bijzonder irritant
- Je beschrijvingen zijn wel héél kort
- 'Mijn accountinformatie' als sub onder 'Mijn account' plaatsen

Veel succes!
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

12 november 2012

Ik heb erg veel aan de tips gehad, het meeste heb ik dan ook verwerkt in de site. Nu zou ik nog wel eens feedback willen over de site hoe die nu is.
P.S. Ik weet dat de footer nog steeds lelijk is en veel knoppen pixelig. Dat ga ik nog eens veranderen, daar hoeft dus geen feedback over te komen.
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
Instinct
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 oktober 2012

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

12 november 2012

- De zoek knop vind ik niet mooi
- Bij de 'Klik om te bestellen' knop heb je bestellen met een hoofdletter
- Na de twee letters van de postcode horen twee spaties
- Je pluspunten zijn veel te uitgebreid, houd deze kort
- De Facebook follow knop vind ik irritant
- Je 'Doorgaan' knop is lelijk, net als de 'Zoeken' en de 'Terug' knop
- Je algemene voorwaarden staan niet overzichtelijk opgesteld
- Waarom een kopje 'Mijn Account' onder 'Mijn Account'?

Tot zover, veel succes!
 
ErwinR
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 november 2012
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

15 november 2012

- Ik vind de header persoonlijk irritant en is één afbeelding
- De tekst extra informatie bij de posters heeft een zeer slechte interpunctie. Dit zal bij de bezoeker geen vertrouwen scheppen
- De pluspunten die je in de linker sidebar noemt zijn veel te uitgebreid. Bezoekers lezen dit niet. Maak hier korte, bondige punten van. De pijltjes die je als opsommingstekens gebruikt kunnen beter vervangen worden door bijvoorbeeld een groen vinkje.
- Dit geef je bij de pluspunten aan: "Mis je een poster van een bepaalde film? Laat het ons dan hier weten en dan kijken wij of we die voor je kunnen regelen!" --> Dus je assortiment is niet optimaal en je kunt meer posters verkopen?
- Verbeter je URL's door gebruik te maken van streepjes
- http://www.posterhouse.nl/overige%20steden%20posters kunnen op deze pagina de plaatjes niet beter uitgelijnd worden?
- Je maakt geen gebruik van h1, h2 kopjes
- Hoe is je vindbaarheid en/of maak je gebruik van Adwords?

Succes!
 
johnverbeek
Berichten: 66
Lid geworden op: 11 maart 2011
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

15 november 2012

Bedankt beiden voor jullie feedback, het is heel bruikbaar allemaal
- Ik vind de header persoonlijk irritant en is één afbeelding
Posterhouse.nl is nu klikbaar
- De tekst extra informatie bij de posters heeft een zeer slechte interpunctie. Dit zal bij de bezoeker geen vertrouwen scheppen
Noem daar eens voorbeeld van, naar mijn idee klopt het prima.
- Dit geef je bij de pluspunten aan: "Mis je een poster van een bepaalde film? Laat het ons dan hier weten en dan kijken wij of we die voor je kunnen regelen!" --> Dus je assortiment is niet optimaal en je kunt meer posters verkopen?
Dit is voor mij een probleem. Ik heb namelijk beschikking tot een gigantische hoeveelheid filmposters van vrijwel elke film. Hier liggen dus ook grote kansen. Maar mijn huidige webwinkel-abonnement staat zoveel niet toe. En om de bezoekers hier toch een beetje van te laten profiteren, deze optie. Ik hoop zo snel mogelijk tot uitbreiding over te gaan
- http://www.posterhouse.nl/overige%20steden%20posters kunnen op deze pagina de plaatjes niet beter uitgelijnd worden?
Sommige posters zijn lang in de breedte. Dan is het niet mooi om ze uit te rekken en grotere productvakjes is ook niet mogelijk. Zo zijn ze binnen de mogelijkheden op zijn scherpst.
- Hoe is je vindbaarheid en/of maak je gebruik van Adwords?
Adwords ga ik misschien nog wel doen, ik heb al zo'n standaard aanbod van google gekregen van €25 investeren en €75 gratis, is natuurlijk erg handig. Zou het een goede boost kunnen zijn voor nieuwe bezoekers?
De vindbaarheid binnen Google is redelijk. Ik ben net een maand bezig en krijg gemiddeld 2 bezoekers per dag via Google binnen. Natuurlijk nog wel te weinig om echt goed mee van de grond te komen. Verder doe ik aan admarkt, het heeft me nog geen enkele verkoop opgeleverd helaas. Verder doe ik aan linkbuilding. Heb je verder nog bruikbare tips betreffende de vindbaarheid?
De mooiste posters koop je bij Posterhouse.nl!
 
ErwinR
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 november 2012
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: [www.posterhouse.nl] Graag feedback!

26 november 2012

Deze poster is vervaardigd op dun. glad papier. Dit is de standaard soort die makkelijk op de muur te bevestigen is door middel van bijvoorbeeld plakband. Het is ook gemakkelijk te verplaatsen naar een andere plek. Posters van dit materiaal worden altijd opgerold in een tube verzonden. De afmetingen zijn 40x50 cm

Deze poster is vervaardigd op linnen. wat steviger is dan normaal. glad papier. Linnen poster zijn steviger dan posters op dun, glad papier. Ze zijn voorzien van een speciaal laagje wat de poster een professionelere uitstraling geeft. Het is niet zo stevig als canvas, wat het mogelijk maakt ook deze soort in een tube, opgerold te verzenden. Door dit ruwe laagje ziet de poster er professioneler uit. De afmetingen zijn 35x100 cm

Deze poster is vervaardigd met een speciale techniek waardoor er ook echt diepte is te zien: Dat zit zo: Door middel van verschillende lagen wordt een 3D beeld zichtbaar. Dit geeft een bijzonder effect. Als je namelijk op de poster afloopt en weer terug dan zie je het beeld bewegen.Het zijn als het ware 2 net iets verschillende plaatjes' die steeds afgewisseld worden als je zelf beweegt, waardoor het lijkt alsof er beweging in de poster zelf zit. Het is gemaakt van ribbelig materiaal en is steviger dan de andere posters in ons assortiment. Daarom worden 3D posters altijd verstevigd met hardboard verzonden in een envelop.De afmetingen zijn 47x67 cm

- Matig gebruik van leestekens (punten, komma's)
- Spaties
- Zelfde teksten
- Taalgebruik

Deze teksten komen terug op veel pagina’s. Deze gekopieerd?
Probeer unieke teksten te maken voor elke pagina. Duplicate content is niet goed voor de zoekmachine.

Adwords kan je snel resultaten opleveren. Werken op goede woorden, advertenties goed inrichten en landingspagina's optimaliseren is dan een pre.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht