Webwinkel Forum.nl
Registreer | Over Ons | Profiel | Log in om je privé berichten te bekijken | Inloggen | Zoeken | Webwinkel Links  | Voorwaarden
E-shop Expo

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Webwinkel Forum.nl -> Agenda
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anneke

BerichtGeplaatst: 08 maart 2010    Onderwerp: E-shop Expo Reageer met quote

Op 31 maart en 1 april vind de E-shop Expo plaats in de Tour & Taxis te Brussel. (soort Belgische variant van de Webwinkel Vakdagen). Ook hier een uitgebreide beursvloer en een praktisch congresprogramma. Interessant voor iedereen in het zuiden van het land maar zeker ook voor bedrijven die van plan zijn uit te breiden naar België.

www.eshopexpo.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: 08 maart 2010    Onderwerp: Reageer met quote

De website doet me inderdaad ergens aan denken. Smile Leuk! Ben je zelf van de organisatie of meld je het enkel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
anneke

BerichtGeplaatst: 08 maart 2010    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben inderdaad zelf van de organisatie maar deze beurs past natuurlijk bij uitstek op een webwinkelforum, dus wilde ik hem graag bij jullie onder de aandacht brengen. Zeker omdat er weer een interessant programma staat dat gratis te bezoeken is.

En mochten er overigens nog vragen zijn naar de organisatie beantwoord ik ze ook graag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Advertentie
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Webwinkel Forum.nl -> Agenda Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: