Te Koop favoriete winstgevende Speelgoed Webwinkel

1
Te Koop favoriete winstgevende Speelgoed Webwinkel

Wij bieden onze goedlopende speelgoed webwinkel te koop aan. De site wordt verkocht eventueel met voorraad. De koop is incl. twee bij Google goed scorende domeinnamen, intellectuele eigendommen en alle auteursrechten van de programmatuur, incl. Google Adwords account met Google Analytics. Site is natuurlijk reeds rijkelijk gevuld met een groot goed assortiment speelgoed.

2
Kunt u mij meer informatie sturen?

Welke winkel?
Leveranciers?
....

Alvast bedankt.

3
Geachte heer/ mevrouw,

Graag zou ik wat meer informatie hebben over uw webwinkel.
Om welke webwinkel gaat het? Hoe lang bestaat deze winkel? Welk type speelgoed verkoopt u? (Zijn het produkten met een bepaalde visie op spelen/ ontwikkeling van kinderen?)
Hoeveel bezoekers heeft uw site gemiddeld? Kunt u iets meer vertellen over de leveranciers waarmee u contact heeft?

Ik kijk uit naar uw reactie.
Vriendelijke groet!

4
Is de webwinkel al verkocht en zoniet heeft u de antwoorden van de vorige vraagsteller ook voor mij beschikbaar?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.